ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی پتانسیل‌های دانشگاه و نیاز‌های صنعت

(۱۴۰۱/۰۸/۳۰)

در میزگرد تخصصی که در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگزار شد، بر ضرورت ایجاد نهاد‌های تخصصی به‌منظور توسعه ارتباط میان صنعت و دانشگاه تاکید شد.

صنعت برق؛ پرچمدار صادرات کشور

(۱۴۰۱/۰۸/۲۹)

رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران گفت: توسعه صنعت نیروگاهی به کمک فعالیت‌های دانش‌بنیان باعث به جریان افتادن گردش مالی صنعت برق خواهد شد.

دورخیز وزارت نیرو برای جبران مابه‌التفاوت نرخ تکلیفی و تمام‌شده برق در سه ماه پایانی امسال

(۱۴۰۱/۰۸/۲۹)

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برای اینکه اعضای سندیکای صنعت برق ایران را امیدوار کنم باید بگویم برنامه‌هایی داریم که از طریق جبران مابه‌التفاوت نرخ تکلیفی و تمام‌شده کمک‌هایی به بخش خصوصی صنعت برق کنیم. امیدواریم سه ماه پایانی امسال تغییر قابل توجهی را در این زمینه شاهد باشیم.

طرح مطالبات اعضا با وزیر نیرو در غرفه سندیکا

(۱۴۰۱/۰۸/۲۹)

وزیر نیرو حین بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در غرفه سندیکا حضور یافت و طی نشستی درخصوص مطالبات شرکت‌های عضو به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

دوره آموزشی آشنایی با بیمه های مهندسی و مسئولیت برگزار می شود

(۱۴۰۱/۰۸/۲۸)

با توجه به اهمیت انواع بیمه‌ها به ویژه بیمه مهندسی در کاهش ریسک‌های فضای کسب و کار، امنیت و پایداری فعالیت‌های مختلف تجاری، خدماتی و اقتصادی و گسترش فعالیت‌های عمرانی و صنعتی در کشور و نیز نقش بیمه‌های مهندسی در تضمین سرمایه بخش خصوصی و عمومی و رونق چرخه اقتصادی، سندیکای صنعت برق ایران در نظر دارد دوره آموزشی «بیمه های مهندسی از صدور تا خسارت » را برگزار کند.

موانع صادراتی تجهیزات و خدمات برق

(۱۴۰۱/۰۸/۲۶)

دنیای اقتصاد در میزگردی به برررسی چالش‌ها و راهکارهای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق با حضور منصور سعیدی و آریا صادق‌نیت‌حقیقی، رئیس و عضو کمیسیون توسعه صادرات سندیکا پرداخته است.

توسعه همکاری‌های مشترک با شرکت‌های ساختمانی

(۱۴۰۱/۰۸/۲۴)

سندیکای صنعت برق ایران و سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران به منظور همکاری مشترک در حوزه نظام فنی و اجرایی، تهاتر کالایی، آموزش و پژوهش، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و همچنین حوزه‌های صادراتی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه سندیکای صنعت برق ایران- شعبه خراسان

(۱۴۰۱/۰۸/۲۳)

مجمع عمومی عادی سالیانه سندیکای صنعت برق ایران- شعبه خراسان روز پنجشنبه 10 آذر ماه 1401 ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

بسترسازی برای تسویه مالیات پیمانکاران از طریق اوراق تسویه خزانه و اوراق مالی اسلامی

(۱۴۰۱/۰۸/۲۲)

سازمان امور مالیاتی کشور از پیگیری این سازمان برای رفع ابهامات و مشکلات مطروحه جهت اجرای عملیاتی تسویه مالیات و عوارض ارزش افزوده شرکت‌های پیمانکاری از طریق اوراق تسویه خزانه و اوراق مالی اسلامی برای دوره‌های زمستان 1400 به بعد خبر داد.

چهارمین اصلاح بخشنامه تنقیح و تلخیص بیمه مقاطعه‌کاران ابلاغ شد

(۱۴۰۱/۰۸/۲۲)

چهارمین اصلاحیه و الحاقیه بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه‌کاران از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد.

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.