تغییرات ساختاری برق به بیراهه ختم شد؟

(۱۴۰۱/۰۸/۰۴)

محمود فتوره‌‌‌چی گفت: کلیت ساختار صنعت برق اصلاح شود تا بخش خصوصی بداند با یک مجموعه تصمیم‌گیر مواجه بوده و همان مجموعه نیز کلیه فعالیت‌های سرمایه‌گذار را پیش ببرد. حال آنکه در حال حاضر یک سرمایه‌گذار حوزه نیروگاهی حتی برای مطرح کردن درخواست دریافت مطالبات یا چالش‌هایی که با آن مواجه است، باید به چند دفتر وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه مراجعه کند.

برگزاری نمایشگاه بزرگ سالانه داکار ـ فیداک

(۱۴۰۱/۰۸/۰۴)

بر اساس اعلام مرکز بین المللی تجارت خارجی سنگال قرار است نمایشگاه بزرگ سالانه داکار ـ فیداک از تاریخ 25 آذز لغایت 10 دی ماه 1401 برگزار گردد.

برگزاری نمایشگاه دروازه صادرات به آفريقا

(۱۴۰۱/۰۸/۰۴)

نمایشگاه دروازه صادرات به افريقا (Export Gateway to Africa 2021) در روزهای 26 الی 28 آذرماه 1401در مرکز نمایشگاهی Ifm استانبول برگزار می گردد.

سمینار آموزشی «اهمیت قراردادهای تجاری در بازرگانی بین‌المللی»

(۱۴۰۱/۰۸/۰۳)

به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران سمینار آموزشی «اهمیت قراردادهای تجاری در بازرگانی بین‌المللی» 14 آبان در اتاق ایران برگزار می‌شود.

نهمین شماره سراسری نشریه ستبران منتشر شد

(۱۴۰۱/۰۸/۰۳)

نهمین شماره سراسری و صد و سی امین شماره متوالی نشریه ستبران منتشر شد.

همایش معرفی فرصت‌های تجاری غرب آفریقا

(۱۴۰۱/۰۸/۰۳)

همایش معرفی فرصت‌های تجاری غرب آفریقا امروز سه شنبه 3 آبان ماه ساعت 14 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن خلیج فارس برگزار می شود.

فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانها در سال ۱۴۰۱

(۱۴۰۱/۰۸/۰۳)

ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانها در سال ۱۴۰۱ از روز 27 مهر آغاز شده و تا 7 آبان ماه ادامه دارد.

دیوار نامتعادل تعهدات ارزی روی خشت کج سیاست‌های بانک مرکزی

(۱۴۰۱/۰۸/۰۲)

منصور امین پویا، مدیرعامل شرکت مهندسی کاهنگان مهر گفت: گمرک و وزارت صمت کاملا هماهنگ بوده و به کار‌ها از جمله نیاز‌ها و ثبت سفارش واردکنندگان مشرف هستند، اما بانک مرکزی تنها ارگانی است که با بخشی نگری، روند تامین مواد اولیه را در کشور با موانع جدی مواجه کرده است.

فراخوان شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق جهت حضور در غرفه ساتکاب در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران 1401

(۱۴۰۱/۰۸/۰۲)

ساتکاب از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و دارای محصول در حوزه صنعت برق دعوت کرده است به منظور معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت برق در فضای پیش‌بینی‌شده برای تعداد محدودی از شرکت‌ها در راستای حمایت از تولید دانش بنیان و فناور و اشتغال‌آفرینی در صنعت آب و برق در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اطلاعات خود را به این شرکت ارسال کنند.

صنعت برق در انتظار «اتاق گفت‌وگو»

(۱۴۰۱/۰۸/۰۲)

رئیس هیات‌مدیره سندیکای صنعت برق ایران گفت: عبور صنعت برق از چالش‌‌هایى که با آن مواجه بوده، پیش از هر اقدام دیگرى مستلزم پرداختن به مشکل ریشه‌‌اى اقتصاد ناتراز برق و اهتمام کلیه عوامل ذی‌ربط این صنعت زیربنایى در جهت رفع آن است.

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.