پرسشنامه شناسایی وضعیت سیستم‌های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع در كشور

(۱۴۰۱/۰۸/۲۱)

سندیکا از علاقه مندان، ذینفعان، کارشناسان و مدیران فعال در صنعت اتوماسیون پست‌های فشار قوی درخواست کرده است نسبت به تکمیل پرسشنامه شناسایی وضعیت سیستم‌های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع در كشور اقدام کنند.

بررسی پیشنهادات فعالان صنعت برق و انرژی برای تدوین برنامه هفتم توسعه

(۱۴۰۱/۰۸/۲۱)

جلسه مشترک کمیسیون انرژی اتاق تهران و سندیکای صنعت برق ایران با هدف بررسی پیشنهادهای فعالان صنعت برق و انرژی برای تدوین قانون برنامه هفتم توسعه در محل این تشکل برگزار شد.

گفتگوی دولت و بخش خصوصی؛ چالش گره خورده

(۱۴۰۱/۰۸/۱۸)

دبیر سندیکای صنعت برق با بیان اینکه از بین ۵۰۰ تشکل زیرمجموعه اتاق بازرگانی ایران، سندیکای صنعت برق تنها تشکل A+ بازرگانی می‌باشد و به مدت دو سال پیاپی به دلیل سیستم پژوهش‌محوری و نحوه اپروچ کارشناسی مسائل به این مهم دست یافت از مزیت‌های عضویت در این سندیکا و انتظارات بخش خصوصی از دولت برای بهینه‌شدن صنعت برق سخن گفت.

همایش تجاری ایران و روسیه

(۱۴۰۱/۰۸/۱۸)

اتاق ایران هفته پایانی آبان ماه، میزبان هیات تجاری 120 نفره متشکل از تجار و فعالان اقتصادی روسیه به سرپرستی سرگی کاترین، رئیس اتاق بازرگانی این کشور خواهد بود.

گزارش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی؛ پانزدهم آبان 1401

(۱۴۰۱/۰۸/۱۸)

گزارش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به تاریخ پانزدهم آبان 1401 منتشر شد.

تمدید زمان امهال مطالبات واحدهای تولیدی تا پایان شهریور ۱۴۰۲

(۱۴۰۱/۰۸/۱۸)

شورای پول و اعتبار با هدف مساعدت به بنگاه‌های تولیدی، با پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تمدید زمان امهال مطالبات واحدهای تولیدی دارای بدهی غیرجاری ، تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.

ضرب‌الاجل هیات مدیره برای راه‌اندازی مرکز داوری سندیکا

(۱۴۰۱/۰۸/۱۶)

سی و دومین جلسه هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران، هشتم آبان سال جاری با حضور اعضا و بازرسان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

دولت بخش درآمدی آیین‌نامه تولید برق پاک را اصلاح کرد

(۱۴۰۱/۰۸/۱۶)

با موافقت هیات وزیران بخش درآمدی آیین‌نامه تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان اصلاح شد.

ایران و ارمنستان توافق جدید تهاتر برق و گاز امضا کردند

(۱۴۰۱/۰۸/۱۶)

ایران و ارمنستان در اول نوامبر برای دو برابر کردن حجم واردات گاز ارمنستان از ایران به توافق رسیدند. ایران گاز خود را در ازای برق به ارمنستان صادر می‌کند.

مناقصه جذب مشاور برای پروژه جدید 500 مگاواتی نیروگاه خورشیدی شرکت تامین آب و برق عمان OPWP

(۱۴۰۱/۰۸/۱۶)

شرکت تامین آب و برق عمان OPWP، عضو گروه NAMA و تنها تامین‌کننده ظرفیت‌های جدید تولید برق و آب در سلطنت عمان، مناقصه‌ای را برای دریافت خدمات مشاوره برای نیروگاه خورشیدی جدید در مقیاس بزرگ در ولایت عبری تحت عنوان Ibri III اعلام کرده است.

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.