برگزاری نشست تخصصی پرسش و پاسخ در زمینه‌های حقوقی، مالی و قراردادی

(۱۴۰۱/۰۸/۱۶)

نخستین نشست تخصصی پرسش و پاسخ در زمینه‌های «حقوقی، مالی و قراردادی»روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 20 و 21 دی ماه سال جاری، در ساختمان شمارۀ سه خانه تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

سمینار آموزشی «راهبردهای حقوقی قراردادهای متوقّف و بلاتکلیف صنعت برق» برگزار شد

(۱۴۰۱/۰۸/۱۵)

سمینار آموزشی «راهبردهای حقوقی قراردادهای متوقّف و بلاتکلیف صنعت برق»، روز چهارشنبه، 27 مهر ماه، با ارائه جناب آقای مهندس حمید حسین‌زاده (عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون حقوقی و قراردادهای سندیکا) با رضایت حداکثری کلیه شرکت‌کنندگان برگزار شد.

سمینار آموزشی با موضوع "بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه کاران" برگزار شد

(۱۴۰۱/۰۸/۱۵)

سمینار آموزشی با موضوع "بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه کاران" سه شنبه بیست و ششم مهرماه با ارائه جناب آقای دکتر علی جهانی؛ مشاور بيمه ای معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استانها و سرکار خانم پارسایی؛ کارشناس متخصص وصول حق بیمه اداره کل غرب تهران بزرگ با استقبال شرکت های عضو در سالن کنفرانس سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد.

دوره آموزشی نحوه ورود اطلاعات و بررسی پرونده‌های تشخیص صلاحیت پیمانکاران درسامانه ساجات برگزار شد

(۱۴۰۱/۰۸/۱۵)

دوره آمـــــوزشی نحوه ورود اطلاعات و بررسی پرونده‌های تشخیص صلاحیت پیمانکاران درسامانه ساجات با ارائه سرکار خانم اوجاقی؛ عضو کمیته رتبه‌بندی کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران و مدرس دوره‌های تشخیص صلاحیت پیمانکاران روز دوشنبه چهاردهم شهریور در سالن کنفرانس سندیکای صنعت برق ایران با استقبال شرکت‌های عضو به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

دوره آموزشی تشخیص صلاحیت و رتبه بندی پیمانکاران

(۱۴۰۱/۰۸/۱۵)

دوره آموزشی تشخیص صلاحیت و رتبه بندی پیمانکاران در سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 14 الی 18 در محل سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد.

بیست و دومین نمايشگاه بين المللی صنعت برق ايران برگزار می شود

(۱۴۰۱/۰۸/۱۵)

بیست و دومین نمايشگاه بين المللی صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاری ايران در اين حوزه با حضور جمع كثيری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمينه صنعت برق از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ برپا می‌شود.

مناقصه تامین و ساخت خط انتقال 230 کیلو ولتی سیستم انتقال منطقه Satun تایلند

(۱۴۰۱/۰۸/۱۱)

سازمان تولید برق تایلند اطلاعات مناقصه تامین و ساخت خط انتقال 230 کیلو ولتی سیستم انتقال منطقه Satun را اعلام کرده است.

قانون بکارگیری ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه

(۱۴۰۱/۰۸/۱۱)

موارد مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت در قانون بکارگیری ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه عنوان شده است.

دعوت به همکاری

(۱۴۰۱/۰۸/۱۰)

یک شرکت فعال در زمینه صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق جهت تکمیل کادر بازاریابی و مناقصات خود از افراد واجد شرایط (آقا/خانم) با حداقل تجربه و آشنایی با امور بازاریابی، تهیه و تکمیل اسناد و مناقصات خارجی و داخلی در زمینه‌های پست برق، خطوط انتقال برق، نیروگاه و صنعت آب، آشنا به زبان انگلیسی را دعوت به همکاری می‌نماید.

بدهی وزارت نیرو به بخش خصوصی بحران نقدینگی ایجاد کرده است

(۱۴۰۱/۰۸/۱۰)

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه مطالبات بخش خصوصی از دولت بسیار سنگین بوده و بحران نقدینگی برای آنها ایجاد کرده است، گفت: وزارت نیرو باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی زمینه تهاتر را برای پرداخت و تسویه مطالبات فراهم کند.

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.