شروع فعالیت‌های بخش اول پروژه خط انتقال 220 کیلوولت گوادر پاکستان

(۱۴۰۱/۰۸/۱۰)

اجرای بخش اول پروژه خط انتقال 220 کیلوولت گوادر پاکستان توسط شرکت صانیر آغاز شده است.

تسهیلات ویژه صادرات محصولات ایرانی به روسیه

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

شرکت‌های صادرکننده محصولات ایرانی می‌توانند از تسهیلات ویژه گمرک فدراسیون روسیه در زمینه ترخیص کالا استفاده نمایند.

سخنرانی‌های علمی با عنوان “ساعتی به کیفیت بیاندیشیم”

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

انجمن مدیریت کیفیت ایران در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت در آبان ماه 1401، سلسله نشست ها و سخنرانی های علمی با بررسی موضوعات روز کیفیت را با عنوان “ساعتی به کیفیت بیاندیشیم” با حضور متخصصان,کارشناسان و صاحبنظران به صورت مجازی در سامانه LMS و رایگان برگزار نماید.

لیست اقلام ممنوعه وارداتی به بازار اتیوپی

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

وزارت اقتصاد اتیوپی در تاریخ 41 اکتبر 2022 در راستای مدیریت منابع ارزی تصمیم خود مبنی بر ممنوعیت واردات 38 قلم کالا و تجهیزات به اتیوپی و عدم تخصیص ارز به آنها به شرح ذیل را اعلام نمود.

دهمین کنفرانس منطقه ای سیرد برگزار می گردد

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

دهمین کنفرانس منطقه ای سیرد در بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه سال 1401 با حضور مدیران صنعت برق، صنعتگران و پژوهشگران ایرانی و دیگر کشورها، به صورت دوزبانه در تهران برگزار می‌شود.

اعزام هیات تجاری به تایلند و ویتنام

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

اتاق بازرگانی ایران طی نامه ای از تشکل های اقتصادی برای شرکت در اعزام هیات تجاری به تایلند و ویتنام دعوت به عمل آورده است.

ضرورت بازطراحی مدل ارتباطی سندیکا و وزارت نیرو

(۱۴۰۱/۰۸/۰۹)

جلسه مشترک نمایندگان هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران از جمله پیام باقری، محمد فارسی، سیدمحسن میرصدری، مهدی مسائلی و میرزایی رئیس کمیته پیمانکاران توزیع با حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، مجتبی اکبری مدیرعامل شرکت ساتکاب و محمد علی‌اکبری مدیر روابط عمومی توانیر روز دوشنبه 2 آبان ماه در محل سندیکا برگزار شد.

تشکیل کمیته مشترک سندیکا و فراکسیون اقتصاد انرژی مجلس

(۱۴۰۱/۰۸/۰۸)

سی و یکیمن جلسه هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران، بیست و چهارم مهر سال جاری با حضور فریدون عباسی رئیس فراکسیون اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی و همراهان وی برگزار شد. در این جلسه تاکید شد که سندیکا به عنوان نماینده بخش خصوصی می‌تواند این فراکسیون را برای برداشتن قدم‌های مثبت در مسیر اصلاح اقتصاد انرژی همراهی کند.

برگزاری مجدد سمینار آموزشی بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه ای مقاطعه کاران

(۱۴۰۱/۰۸/۰۸)

سمینار آموزشی "بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه کاران" را با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در روز دوشنبه، مورخ 23 آبان 1401 در سندیکای صنعت برق برگزار می گردد.

استعلام قراردادهای مشکل‌دار در حوزه استان آذربایجان شرقی

(۱۴۰۱/۰۸/۰۴)

سندیکا در نظر دارد جهت پیگیری ویژه مطالبات، چالش‌ها و مشکلات اعضا در حوزه استان آذربایجان شرقی، سلسله جلساتی را با مسئولین سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با اعضا در استان مذکور در هفته دوم آبان ماه برنامه ریزی نماید.

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.