دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفــت، گــاز، پتروشیــمی و انرژی‌های تجدیدپذیر

دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفــت، گــاز، پتروشیــمی و انرژی‌های تجدیدپذیر 3 لغایت 5 بهمن ماه سال 1401 در جزیره قشم برگزار می‌شود.
دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفــت، گــاز، پتروشیــمی و انرژی‌های تجدیدپذیر
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

رویداد “معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور”  با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین این صنایع با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ضرورت تقویت این تعاملات برگزار می شود. تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه ، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت های لازم برای کلیه ذینفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و افزایش مطلوبیت برای سرمایه‌گذاران خارجی، از دیگر اهداف برپایی این رویداد می باشد.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، دومین دوره این رویداد از تاریخ  3 لغایت 5 بهمن  ماه سال 1401 در جزیره قشم با حضور و مشارکت کلیه مناطق آزاد و ویژه دارای ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت های فعال بخش دولتی و بخش خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار  خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس https://ifeex.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88179790-021 تماس حاصل فرمایند. 

شایان ذکر است شرکت‌های عضو سندیکا برای حضور در این رویداد از تسهیلات ویژه و تخفیف برخوردار خواهند بود. 

برای مشاهده بروشور نمایشگاه اینجا کلیک کنید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.