با پیگیری‌های سندیکا؛

بخشنامه جبرانی ارز برای قراردادهای فاقد تعدیل ابلاغ شد

تمدید نوبت دوم و سوم دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل، یکم شهریور ماه سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
بخشنامه جبرانی ارز برای قراردادهای فاقد تعدیل ابلاغ شد
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

این دستورالعمل که به استناد آیین‌نامه نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور، ماده 23 قانون برنامه و بودجه و ماده 34 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور و به منظور تمدید بخشنامه‌های شماره 330220/99 مورخ 1399/06/26 (نوبت دوم) و شماره 566539/99 مورخ 1399/10/23 (نوبت سوم) تدوین شده و به تصویب شورای عالی فنی رسیده، با حفظ شرایط درج شده در دستورالعمل‌های قبلی و پس از اعمال تغییراتی ابلاغ شده است. 

بر این اساس دوره کارکرد بخشنامه به 1396/10/01 تا 1402/12/29 تغییر کرده است. همچنین سازمان برنامه تغییرات جزیی دیگری را نیز روی دستورالعمل‌های سابق اعمال کرده که در فایل پیوست قابل مشاهده است. 

سندیکای صنعت برق ایران مانند سال‌های گذشته، پیگیری‌های گسترده‌ای برای ابلاغ این دستورالعمل و اصلاح شاخص‌های آن به منظور جبران بخشی از خسارات وارد شده به فعالان بخش خصوصی صنعت برق کشور صورت داده و بخشی از این تغییرات پیرو پیشنهادات سندیکا اعمال شده‌ است.

فایل بخشنامه را از اینجا مشاهده و دریافت کنید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.