افتتاح مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی ایران در کابل

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی ایران در شهر کابل با حضور مقام‌های اقتصادی و تجاری دو کشور ، 9 شهریور ماه سال جاری در کابل رسما افتتاح می شود.
افتتاح مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی ایران در کابل
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

بزرگترین مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی به زودی در راستای توسعه مناسبات دوجانبه ایران و افغانستان در شهر کابل گشایش می یابد و به اذعان کارشناسان و شهروندان کابل این مرکز می تواند به توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی تهران - کابل شتاب بیشتری بخشد.

اگرچه کارهای عمرانی این مرکز تجاری مدت‌ها قبل انجام شده است اما طبق پیش بینی ها این مرکز بزرگ تجاری نهم شهریور رسما به بهره برداری می‌رسد.

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی جمهوری اسلامی ایران با مساحتی بالغ بر ۷ هزار مترمربع تجاری در ۴ طبقه و ۱۱ طبقه اداری مسکونی و ۴ هزار و ۲۰۰ متر انبار اختصاصی در موقعیت جغرافیایی مناسب در شهر کابل، به عنوان بزرگترین مرکز مراودات تجاری دو کشور دوست و همسایه، ایران و افغانستان احداث شده است. 

 

از خدمات این مرکز تجاری می توان به مواردی از جمله همکاری در زمینه تمامی امور گمرک و ترخیص و حمل و نقل کالا، مشاوره حقوقی جهت تنظیم و عقد قراردادها، خدمات نقل و انتقال پول و صرافی، تامین و آموزش نیروی کار بومی متخصص و ایجاد ارتباط با واحدهای متقاضی بدون واسطه، تبلیغات سراسری اعم از تبلیغات تلویزیونی و میدانی جهت برندسازی محصولات ایرانی، فعالیت در جهت جذب سرمایه گذار و اعطای نمایندگی شرکت های تولیدی صنعتی و دانش بنیاد ایرانی به سایر ولایت های افغانستان، دعوت از واحدهای تولیدی صنعتی و تجاری افغانستان از سوی وزارت تجارت و اتاق صنایع و معادن افغانستان برای بازدید پیوسته از مرکز تجاری اشاره کرد. 

 

در هر حال راه اندازی بزرگترین مرکز تجاری ایران در کابل و یا توسعه گذرگاه تجاری ابونصر فراهی و هر مورد دیگر که بتواند بر توسعه تعاملات همه جانبه دو کشور و ملت دوست ایران و افغانستان منجر شود همواره برای هر دو ملت ایران و افغانستان مبارک است، بنابراین باید در عین حال تلاش کرد یک سلسلسه مشکلات امنیتی در راستای نیل به این هدف نیز برطرف شود و امکانات کافی برای سرمایه گذاری در افغانستان برای سرمایه گذاران ایرانی فراهم آید و در عین حال فرصت های برابر برای تجار و سرمایه گذاران افغان نیز در ایران فراهم آید.

 

واحدهای اقتصادی و تجاری مشتاق به حضور در این رویداد، می‌توانند از  اینجا یا تماس با شماره تلفن 09156000136 و 09155133959، اطلاعات لازم را کسب نمایند.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.