با مشارکت ارزشمند اعضای سندیکا صورت گرفت:

کمک به ساخت مدرسه در منطقه محروم استان مرکزی

بخشی از منابع مالی و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل ساخت مدرسه واقع در روستای امیرآباد بخش رازقان شهرستان زرندیه استان مرکزی به همت سندیکای صنعت برق ایران و تعدادی از شرکت های عضو و تشکل‌های همکار تامین شد.
کمک به ساخت مدرسه در منطقه محروم استان مرکزی
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶

این مدرسه دو کلاسه که با متراژ 136 متر مربع و سازه های ماسونری در یکی از مناطق محروم استان مرکزی با کمک جامعه خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است، پس از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی به دلیل کمبود منابع مالی متوقف مانده بود. از این رو سندیکا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به اهمیت موضوع آموزش در بخش‌های روستایی و مناطق محروم کشور، با هماهنگی جامعه خیرین مدرسه‌ساز، نسبت به جلب مشارکت اعضا در تکمیل فرآیند ساخت این مدرسه اقدام کرد و علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی، بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل مدرسه توسط شرکت های عضو سندیکا تامین شد. 

لازم به ذکر است شرکت های آزمایشگاه های صنایع انرژی، ارکید کالای انرژی، پردیسان فناوران نیرو، پیمان خطوط شرق، تولیدی رعد، دکل سازان کلان، دمنده، رانین فرایند گستر، سیم و کابل ابهر، صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی، فناوری برق تیوان، گل نور و همچنین سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران، از طریق کمک های نقدی و یا تامین تجهیزات، در این اقدام ارزشمند و انسان دوستانه با سندیکا مشارکت داشته اند.

 




 

 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.