دعوت به رقابت در ششمین دوره مراسم اهدای تندیس، لوح و نشان کارآفرینی امین‌الضرب

اتاق بازرگانی تهران فراخوان ششمین دوره مراسم اهدای تندیس، لوح و نشان کارآفرینی امین‌الضرب را‌ منتشر کرد. بر این اساس، ششمین دوره این مراسم به مناسبت 138 سالگی اتاق تهران، به سنت پنج سال گذشته، در دی‌ ماه برگزار ‌می‌شود.
دعوت به رقابت در ششمین دوره مراسم اهدای تندیس، لوح و نشان کارآفرینی امین‌الضرب
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

اتاق بازرگانی تهران که طی پنج دوره برگزاری جشنواره امین‌الضرب، تکریم جایگاه کارآفرینان کشور، ترویج تاریخ تشکل‌گرایی در اقتصاد ایران و ارائه الگوهای کسب‌وکار سالم به نسل جوان اقتصاد کشور را به عنوان یک هدف‌ دنبال کرده است، درصدد ادامه این مسیر و برگزاری ششمین دوره این مراسم است و همه کارآفرینان بخش خصوصی ‌می‌توانند در آن شرکت کنند.

بر اساس‌ آنچه در فراخوان اتاق تهران آمده، امسال جشنواره امین‌الضرب دو رویکرد اصلی توجه به «کسب‌وکار‌هایی که موفق به حفظ اشتغال شده‌اند» و همچنین توجه به «جوان‌گرایی» را بیش از پیش مدنظر قرار داده است. با توجه به شرایط عمومی جامعه نیاز است که نسل جوان و فعالان اقتصادی با افرادی که با وجود تمام سختی‌های کارآفرینی در سلامت و با رعایت اصول اخلاقی به کسب‌وکار ادامه ‌می‌دهند، آشنا شوند. این گروه مروج اقتصادی پاک و خالی از فساد خواهند بود که به عنوان کنشگرانی فعال به مبارزه با رانت و فساد نیز ‌می‌پردازند.

همچنین باید در نظر داشت که توجه به نسل جوان برای اقتصاد کشور یک ضرورت است. این گروه آینده اقتصاد ایران را ‌می‌سازند و بدیهی است که حمایت و تشویق به نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی و اخلاقی نهادهایی مانند اتاق بازرگانی است.

شرایط شرکت در رقابت

براساس فراخوان اتاق تهران، تمام کارآفرینان کشور ‌می‌توانند با تکمیل فرم‌های اینترنتی این رقابت در لینک ثبت‌نام که در انتهای همین خبر آمده است، در این جشنواره شرکت کنند. اسامی کارآفرینان برگزیده پس از داوری نهایی و طی مراسمی که با در نظر گرفتن شرایط کرونا، در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به اطلاع عموم ‌می‌رسد.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام تیم داوری متشکل از برخی فعالان اقتصادی صاحب‌نام، اقتصاددانان شاخص، پیشکسوتان و صاحبنظران به علاوه برخی از برندگان تندیس امین‌الضرب در دوره‌های گذشته، با بررسی پرونده‌ها و مدارک ارسالی به صورت غیرحضوری اقدام به ارائه نفرات برگزیده خود کرده و در نهایت اسامی کارآفرینان برتر از میان رای مستقل این داوران شناخته ‌می‌شوند.

لازم به یادآوری است که ارکان اتاق بازرگانی تهران در هیچ کدام از مراحل داوری کارآفرینان نقشی ندارند و تنها فعالیت‌های اجرایی این مراسم را برعهده ‌می‌گیرند. هم‌چنین با توجه به تفاوت ماهیت استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، اساس شاخص‌بندی این گروه با حوزه‌های دیگر متفاوت است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اینجا کلیک کنید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.