شرایط و فرم اعلام کاندیداتوری برای انتخابات بازرس سندیکا

از اعضای محترم سندیکا که علاقمند به شرکت در انتخابات بازرس سندیکا می‌باشند، تقاضا می‌شود ضمن مطالعه نکات مهم در خصوص کاندیداتوری دوره جدید بازرس، با تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن به همراه معرفی‌نامه، مراتب را تا پایان وقت ‌اداری روز دوشنبه مورخ 1400/06/08 به سندیکا (شماره فکس 66944967 ویا آدرس ایمیل info@ieis.ir ) اعلام فرمایند.
شرایط و فرم اعلام کاندیداتوری برای انتخابات بازرس سندیکا
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

مجمع عمومی سالیانه سندیکا در تاریخ 1400/06/22 برگزار می‌گردد و انتخابات دوره جدید هیأت‌مدیره و انتخابات بازرسین سندیکا نیز در دستورکار مجمع خواهد بود. 

از اعضای محترم سندیکا که علاقمند به شرکت در انتخابات بازرس سندیکا می¬باشند، تقاضا می‌شود ضمن مطالعه نکات مهم در خصوص کاندیداتوری دوره جدید بازرس که به پیوست می‌باشد، با تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن به همراه معرفی‌نامه، مراتب را تا پایان وقت ‌اداری روز دوشنبه مورخ 08/06/1400 به سندیکا (شماره فکس 66944967 ویا آدرس ایمیل info@ieis.ir ) اعلام فرمایند. 

شایان ذکر است اعلام کاندیداتوری برای بازرس سندیکا تا روز برگزاری مجمع امکانپذیر است. لیکن با توجه به محدودیت زمان مجمع و عدم امکان معرفی کامل و مطلوب کاندیداهای محترم در زمان برگزاری مجمع، همانند دوره قبلی انتخابات، برای ارائه برنامه‌ها و معرفی کاندیداهای محترم، بسته‌های ویدئویی و چاپی در نظر گرفته شده است. از اینرو پس از تاریخ مذکور امکان فراهم آوردن خدمات فوق‌الذکر برای کاندیداهای محترم میسر نخواهد بود  و همچنین با توجه به محدودیت زمان مجمع و عدم امکان معرفی کاندیداهای محترم در زمان مجمع عمومی، ارائه برنامه‌ها و معرفی رزومه‌ها تنها از طریق خدمات ویدئویی و چاپی امکانپذیر است.  

هماهنگی ضبط معرفی ویدئویی نامزدهای انتخابات متعاقباً انجام خواهد شد. 

نکات مهم در خصوص کاندیداتوری دوره جدید بازرس سندیکا


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.