شاخص‌های موقت تعدیل سه ماهه دوم سال ۹۹ ابلاغ شد

ابوذر دقت، مدیرکل دفتر بررسی‌های فنی بازرگانی، قراردادها و پشتیبانی از ابلاغ شاخص‌های موقت تعدیل سه ماهه دوم سال ۹۹ توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.
شاخص‌های موقت تعدیل سه ماهه دوم سال ۹۹ ابلاغ شد
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

در این ابلاغیه آمده است به استناد ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه و نظام فنی و اجرایی کشور شاخص‌های موقت دوره سه ماهه دوم سال ۹۹ از نوع گروه اول (لازم‌الاجرا) بوده و مبانی آن به تصویب شورای عالی فنی رسیده است، تا برای پیمان‌های مشمول تعدیل آحاد بها-حسب مورد- به صورت موقت به مورد اجرا گذاشته شود.

شاخص‌های موقت در دوره سه ماهه دوم سال ۹۹، از حاصل ضرب شاخص های اعلام شده، حسب ارتباط، در شاخص رشته‌ای و گروهی (فصلی) دوره سه ماهه چهارم سال ۹۸ ( بخشنامه 142017/99 مورخ 31/03/99) به دست می‌آید و تا اعلام شاخص‌های قطعی دوره سه ماهه دوم سال ۹۹، کارکرد دوره یاد شده و دوره‌های بعد با شاخص‌های موقت حاصل شده تعدیل می‌شوند.

مبلغ‌های تعدیل آحاد بها که با استفاده از جدول پیوست محاسبه می‌شوند به صورت علی‌الحساب بوده و پس از اعلام شاخص‌های قطعی و محاسبه تعدیل طبق دستورالعمل مربوط، ما به‌التفاوت آن حسب مورد، به حساب بستانکار یا بدهکار پیمانکار منظور می‌شود. 

گفتنی است شاخص تعدیل سه ماهه دوم سال 99 نسبت به سه ماهه چهارم سال 98 توسط سازمان برنامه و بودجه برابر با 1.30 اعلام شده است. پیش از این نیز شاخص تعدیل سه ماهه اول سال 99  برابر با 1.15 اعلام شده بود.

پیوست 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.