انعکاس دغدغه‌های بخش خصوصی به کمیسیون انرژی مجلس

جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی انرژی‌های تجدیدپذیر سنديكای صنعت برق ايران، دوم تیر سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.
انعکاس دغدغه‌های بخش خصوصی به کمیسیون انرژی مجلس
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی انرژی‌های تجدیدپذیر سنديكای صنعت برق ايران، دوم تیر سال جاری در محل سندیکا و با گزارش دبیر کمیته درخصوص اقدامات انجام شده در سه هفته اخیر آغاز شد. 

موافقت ساتکین، رئیس سازمان ساتبا در خصوص تشکیل کمیته کارشناسی مشترک با سندیکا، تشکیل کمیته تخصصی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق در اتاق ایران، مکاتبه با معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران در خصوص مشارکت سندیکا در شورای راهبری و سیاست‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر از مهم‌ترین اقدامات کمیته در سه هفته گذشته بود. 

همچنین پیگیری مکاتبات سندیکا با وزیر نیرو درخصوص الزام سازمان‌های دولتی به تامین بیست درصد از برق مصرفی از انرژی‌های تجدیدپذیر و نامه در خصوص روش خرید تضمینی برق 20 ساله برای نیروگاه‌های مختص مشترکین محدود به ظرفیت انشعاب، اعلام اولویت‌های کمیته در سال 99 و حوزه مسئولیت اعضای هیات رئیسه به اعضای کمیته از مهم‌ترین موارد اشاره شده توسط دبیر کمیته بود. 

در ادامه با موافقت اعضا مقرر شد هماهنگی جلسه با مدیرکل سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو پیگیری شود.  همچنین با توجه به موافقت اولیه رئیس و معاون سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق درخصوص تشکیل کمیته کارشناسی مشترک، مقرر شد برگزاری اولین جلسه کمیته مشترک ساتبا و سندیکا با حضور رئیس سازمان مذکور پیگیری شود. 

با تصمیم اعضا مقرر شد تهیه نامه‌ای از سوی سندیکا به رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، به منظور معرفی سندیکا و طرح دغدغه‌های بخش خصوصی در صنعت برق و تجدیدپذیر در دستور کار قرار گیرد.

در بخش پایانی جلسه مدل کسب و کار انرژی‌های تجدیدپذیر و چالش‌های بخش خصوصی در انتفاع از صنعت مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

**عکس جلسه آرشیوی است


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.