اعلام آمادگی سندیکا برای همکاری با وزارت نیرو به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده در مناطق سيل زده

اعلام آمادگی سندیکا برای همکاری با وزارت نیرو به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده در مناطق سيل زده
اعلام آمادگی سندیکا برای همکاری با وزارت نیرو به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده در مناطق سيل زده
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۱/۱۹






سنديكای صنعت برق ايران در نامه‌ای به رضا اردكانيان، وزير نيرو آمادگی خود برای همکاری با وزارت نیرو به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده در مناطق سيل زده را اعلام كرد.

در ابتدای نامه آمده است، متاسفانه وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور، جان باختن شماری از هم‌میهنان عزیز و وارد آمدن خسارات گسترده به ایشان، خانواده بزرگ صنعت برق را نیز داغدار و نگران کرده است. امروز که ایران عزیزمان گرفتار سیلی ویرانگر شده و متاسفانه به دلیل خسارات وارده به زیرساخت‌های این مناطق، ساکنین آنها از ملزومات اولیه زندگی برخوردار نیستند، همراهی و انسجام بخش‌ های مختلف تنها پیش‌نیاز ممکن برای بهبود شرایط حاکم بر استان های سیل‌زده است.

در ادامه تاكيد شده است كه سندیکای صنعت برق به نمایندگی از بخش خصوصی صنعت برق کشور ضمن همدردی با هموطنان سیل‌زده‌ای که در این شرایط آسیب دیده و همچنان دچار مخاطرات فراوانی در مسیر سیلاب‌ها هستند و همچنین به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی، آمادگی خود را جهت حضور در مناطق آسیب‌دیده و بسیج امکانات جهت همکاری با وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق برای رفع مشکلات ایجاد شده و بازسازی شبکه‌های توزیع و انتقال برق، اعلام می‌دارد.

همچنین سندیکا آمادگی دارد همچون تجارب گذشته خود در زلزله‌های سال‌ 1391 آذربایجان و سال 1396 کرمانشاه، ضمن تأمین کالا و اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان با حمایت اعضا، ظرفیت شرکت‌های سازنده تجهیزات و پیمانکاری عضو خود را در راستای همکاری با وزارت نیرو، توانیر و شرکت‌های تابعه با هدف بازسازی زیرساخت‌های مناطق سیل‌زده تجمیع کرده و حرکتی جهادی به منظور تامین برق پایدار و مطمئن در این مناطق شکل دهد.

اين نامه كه به امضاي علي بخشی، رئيس هيات مديره سنديكا رسيده است به مهندس حائری، معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي و مهندس متولی‌زاده، مدير عامل شركت توانير نيز ارسال شده است.



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.