به‌روز رسانی اطلاعات شرکت‌های عضو در بانک‎های اطلاعاتی و کاتالوگ‎های سندیکا

سندیکا از شرکت‎های عضو درخواست کرده است جهت به‌روز رسانی اطلاعات خود در بانک‎های اطلاعاتی و کاتالوگ‎های سندیکا، اقدام کنند.
به‌روز رسانی اطلاعات شرکت‌های عضو در بانک‎های اطلاعاتی و کاتالوگ‎های سندیکا
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی روزهای 7 الی 10 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‎المللی برگزار می‌گردد. بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده از اعضای سندیکای صنعت برق ایران در خصوص حضور یا عدم حضور سندیکا در این رویداد، (53 درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی، حضور سندیکا را موثر ارزیابی کرده‌اند) سندیکا به منظور ایفای نقش نمایندگی از اعضای خود در نمایشگاه مذکور حضور خواهد داشت.

از اینرو سندیکا در نظر دارد ضمن میزبانی از اعضای محترم و ذینفعان این حوزه در غرفه سندیکا، با هماهنگی جلسات‌ جانبی با مقامات ارشد، دست اندرکاران و سیاستگذاران صنعت برق، انرژی و اقتصاد کشور، موضوعات مبتلابه شرکت‌های عضو را پیگیری و از این ظرفیت برای انعکاس و رفع چالش‌های سازندگان، پیمانکاران، شرکت‌های مهندسی مشاور و بازرگانی صنعت برق استفاده نماید. 

واحدهای عضویت و روابط عمومی سندیکا در نظر دارند با بروزرسانی فهرست اعضا و کمیته‎های تخصصی که به تفکیک 1)سازندگان، 2)پیمانکاران، 3)مشاوران، 4)شرکت‎های مهندسی بازرگانی، 5)انرژی‎های تجدیدپذیر و 6)اتوماسیون و مخابرات 7)ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه منتشر می‎گردد، زمینه را برای معرفی دقیق‎تر و موثرتر اعضای محترم فراهم کرده و یک پکیج به روز شده تخصصی از مشخصات، توانمندی‎ها و زمینه فعالیت‌های شرکت‎های عضو در اختیار کارفرمایان دولتی و بخش خصوصی و سایر ذینفعان و فعالان این صنعت قرار دهد. لذا از اعضای محترم سندیکا درخواست می‌گردد با مراجعه به آدرس http://iwo.ir/jqgco  و تکمیل فرم مربوطه، اطلاعات مربوط به آن شرکت محترم را بررسی و به‌روزرسانی فرمایند. 

شایان ذکر است که اعضای محترم می‎توانند جهت استفاده بیشتر و موثرتر از ظرفیت کاتالوگ‌های اختصاصی کمیته‎های تخصصی سندیکا که به صورت گسترده نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق توزیع خواهد شد، با درج آگهی تبلیغاتی در کاتالوگ‌های اختصاصی کمیته‌های مربوطه با روابط عمومی سندیکا (داخلی 111 خانم باقرپور) هماهنگ فرمایند.

فرم ثبت آگهی در کاتالوگ‌های تخصصی نیز در لینک مذکور موجود می‌باشد.


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.