آغاز یک حرکت ملی از شرکت توزیع آذربایجان غربی؛ برگزاری مناقصه‌ای با رعایت اصول عدل و انصاف

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مناقصه‎ای که به تازگی برگزار کرده، در اقدامی ملی و قابل تقدیر رعایت اصول بنیادی در شکل‌گیری معاملات عادلانه را سرلوحه کار خود قرار داده است.
آغاز یک حرکت ملی از شرکت توزیع آذربایجان غربی؛ برگزاری مناقصه‌ای با رعایت اصول عدل و انصاف
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۷






شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مناقصه ای که به تازگی برگزار کرده، در اقدامی ملی و قابل تقدیر رعایت اصول بنیادی در شکل‌گیری معاملات عادلانه را سرلوحه کار خود قرار داده است.


این اقدام که با رعایت حقوق تولیدکنندگان، انتشار اسناد فنی بازرگانی صریح و شفاف، برگزاری به موقع و برنامه‌ریزی شده، بازگشایی اسناد فنی و مالی و انتشار نتایج فنی بازرگانی و لیست برندگان، صورت گرفته به درستی نشان می‌دهد که حتی در شرایط بحرانی هم می‌توان با اتکا به قراردادهای عادلانه راه را برای اجرای پروژه‌های صنعت برق و جلوگیری از توقف رشد و توسعه آن هموار کرد.

در شرایط کنونی این مناقصه که به دلیل لحاظ کردن پیش‌پرداخت، تعدیل، نحوه پرداخت صورتحساب‌های کالا و از همه مهم‌تر تفکیک ضمانت‌نامه‌های حسن انجام تعهدات از ضمانت‌نامه‌های گارانتی کالا از عادلانه ترین شکل ممکن برخوردار است، می تواند به عنوان یک الگوی قابل اتکا در صنعت برق مورد توجه قرار گیرد.

سندیکای صنعت برق ایران که در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی، از درایت و توجه مدیران ارشد و هیات برگزاری مناقصات این شرکت بابت در نظر گرفتن مهمترین چالش‌های پیش روی اعضای سندیکای صنعت برق طی چند سال گذشته در برگزاری مناقصه فوق‌الذکر تقدیر کرده، امیدوار است که این حرکت در بین سایر شرکت‌های کارفرما نیز دنبال شده و وزارت نیرو و شرکت توانیر زمینه اعمال چنین شرایطی را در همه مناقصات صنعت برق فراهم آورند. 



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.