در نشست اعضای سندیکای شعبه اصفهان با رئیس اتاق این استان مطرح شد؛

تاکید بر وصول مطالبات پیمانکاران از دولت

جمعی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران شعبه اصفهان با رئیس و اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
تاکید بر وصول مطالبات پیمانکاران از دولت
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

به گزارش سندیکای صنعت برق ایران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان امیر کشانی در این دیدار خواستار احصاء تمامی مشکلات صنعت برق استان و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها به منظور برگزاری جلسات کارشناسی و رسیدن به راه حل‌های مشخص برای از بین بردن این موانع شد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه بخشی از مشکلات فعالان صنعت برق از سوی سندیکا و مابقی با پیگیری اتاق بازرگانی از طریق چانه زنی با دولت و طرح مشکلات و ارایه راهکارها در جلساتی مانند شورای گفتگو قابل حل می باشد افزود: وضعیت انرژی در استان زیبنده اصفهان با حجم بالای سرمایه‌گذاری و پتانسیل‌های موجود  نیست و بیانگر وجود ظرفیت برای کار در این حوزه است.

کشانی در پایان سخنان خود پیاده‌سازی مدل اتحاد رقبا را در حل مشکلات و حفظ هر صنعت ضروری دانست.

همچنین مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار حضور فعالانه اعضاء سندیکا در کمیته برق ذیل کمیسیون صنایع و هم فکری و تعامل با اتاق بازرگانی برای ارایه راهکارهای کارشناسی حل معضلات موجود شد.

فرشته امینی دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق دوره دهم نیز گفت: مشکلات صنعت برق به دلایل مختلفی مانند زمانبر بودن بازگشت سرمایه، مسایل و مشکلات پیمانکاران و... به موضوعی فراملی تبدیل شده است.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد ساز و کار افزایش سهم پیمانکاران اصفهان از پروژه‌های استانی و ایجاد همدلی و تعامل بیشتر بین اعضاء سندیکا برای کمک به کاهش مشکلات موجود تاکید کرد.

در ادامه این دیدار اعضاء سندیکا، خواستار پیگیری بهینه‌سازی مصرف انرژی و حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر شده همچنین بر ضرورت تشکیل شورای انرژی در استان به منظور ایجاد وحدت رویه در تصمیم گیری‌های این حوزه، پیگیری حل معضلات مربوط به پیمانکاران، ایجاد ساز و کار تقویت پیمانکاران برق استان ایجاد تلطیف روابط کارفرمایی با پیمانکاران و تولیدکنندگان، مشخص شدن وظیفه و سهم بخش خصوصی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور، وصول مطالبات پیمانکاران از دولت، افزایش نقش تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌های دولت، الزام دستگاه‌های دولتی به تخصیص بخشی از پروژه‌های استان به پیمانکاران اصفهان و کمک به اجرای قراردادهای تیپ در دستگاه‌های دولتی شدند.     


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.