نظرسنجی و ارزیابی خدمات شرکت بیمه البرز و کارگزاری خانه گسترش بیمه

طرف قرارداد با سندیکای صنعت برق ایران در سال 1402-1401

دبیرخانه سندیکا برای آنکه تصویر روشن تری از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه البرز و کارگزاری خانه گسترش بیمه در قرارداد بیمه درمان تکمیلی سال 1402-1401 داشته باشد، دو جدول تفکیکی نظرسنجی از اعضا را پیش بینی کرده است.  لطفاً با دقت تکمیل فرمایید:

نظرسنجی و ارزیابی خدمات شرکت بیمه البرز


میزان استفاده از هزینه های بستری و جراحی بیمارستانی*
کیفیت عملکرد شرکت بیمه البرز در هزینه های بستری و جراحی بیمارستانی*
میزان استفاده از هزینه های پاراکلینیکی ها*
کیفیت عملکرد شرکت بیمه البرز در هزینه های پاراکلینیکی ها*
میزان استفاده از هزینه آزمایشگاهی*
کیفیت عملکرد شرکت بیمه البرز در هزینه آزمایشگاهی*
میزان استفاده از هزینه ویزیت*
کیفیت عملکرد شرکت بیمه البرز در هزینه ویزیت*
میزان استفاده از هزینه دارو*
کیفیت عملکرد شرکت بیمه البرز در هزینه دارو*
رضایت کلی و عمومی از عملکرد بیمه گر*

نظرسنجی و ارزیابی خدمات شرکت کارگزاری خانه گسترش بیمه


کیفیت عملکرد کارگزاری خانه گسترش بیمه در زمان رسیدگی و پرداخت مدارک و هزینه های غیربیمارستانی (پاراکلینیکی ها، ویزیت، دارو، آزمایشگاهی) (معیار 15 روز کاری)*
کیفیت عملکرد کارگزاری خانه گسترش بیمه در زمان رسیدگی به پرونده های بیمارستانی بدون معرفی نامه (حضوری) (معیار 30 روز کاری)*
کیفیت عملکرد کارگزاری خانه گسترش بیمه در تسلط علمی و فنی مدیران و کارکنان به امور بیمه ای و نحوه رفتار و احترام به ارباب رجوع*
کیفیت عملکرد کارگزاری خانه گسترش بیمه در مسئولیت پذیری کارکنان در زمان نیاز و بروز مشکلات برای اعضاء*
رضایت کلی و عمومی از عملکرد کارگزار بیمه*

پیش بینی تعداد استفاده کنندگان از بیمه درمان تکمیلی

آیا شرکت در قرارداد سال آینده سندیکا مشارکت خواهد کرد؟*
پیش بینی تعداد نفرات اصلی*
پیش بینی تعداد نفرات فرعی*

نام شرکت*
نام مسئول امور بیمه تکمیلی شرکت*
شماره تماس مسئول مربوطه*
کد امنیتی
captcha

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.