پیام نوروزی رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران

سال وفاق و همدلی

به نام خدايى كه جان آفريد ​سال ١٤٠١ با تمام روزهاى سخت و آسانش رو به پایان است. سالى كه در آن برای اقتصاد ایران و صاحبان کسب و کار روزهاى سختى رقم خورد. فعالين صنعت برق هم از اين قاعده مستثنى نبودند و در بطن فراز و فرودهاى غیرقابل پیش‌بینی اقتصادی با چالش‌های عدیده‌ای دست به گریبان شدند که عمدتاً حكايت از تكرار تجارب ناموفق گذشته داشت.
سال وفاق و همدلی
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

در اين ميان همچنان اقتصاد ناتراز و يارانه محور، قيمت‌هاى تكليفى، انباشت مطالبات معوق، بی‌توجهی به لزوم حل معضل قراردادهای متوقف، عدم همسان‌سازى و ايجاد وحدت رويه در ساختارهاى قراردادى، ابلاغ دیرهنگام شاخص‌‌هاى تعدیل و فاصله معنادار آن با واقعيت‌هاى اقتصادى، موانع پیشِ روی تامین مواد اولیه توليدكنندگان و مشكلات صادركنندگان تجهيزات و خدمات فنى و مهندسى بويژه در ارتباط با پشتيبانی‌هاى مورد نياز بانكى، اهم مسائل این صنعت را شامل مى‌شوند.

هيأت مديره دوره هشتم اما به تأسى از اسلاف خود با تمام توان در مسير رفع اين مشكلات گام برداشته و با تكيه بر حمايت شما اعضای محترم ، اميدوارانه و خستگى ناپذير از هيچ كوششى در اين راستا مضايقه نكرده و نمى‌كند و در سال پيشِ رو و سال‌هاى پيشِ رو دلگرم به نَفَس گرم تان سخت كوشانه تمام مساعى خود را به كار مى‌بندد تا بلكه گره‌اى از كار شما عزيزان باز شود.

البته در همين شرايط نيز كسب توفيقات استمرار يافت و امروز سنديكاى صنعت برق ايران با برخوردارى از اندوخته‌اى غنى مشتمل بر قريب به ٦٥٠ عضو و مبتنى بر ريل‌گذارى صحيح و داهيانه در برنامه‌ها و اقدامات، به تنها تشكل حائز رتبه +A با جايگاه مرجعيت دانشى از ميان خيل انبوه تشكل‌هاى اتاق بازرگانى، صنايع، معادن و كشاورزى ايران نائل آمده و همچنان شاهد تداوم پيوستن شركت‌هاى بيشترى از صنعت برق به اين خانواده بزرگ هستيم.

بدون ترديد مصدر تمام اين توفيقات ريشه در احساس تعلق خاطر و حمايت مشفقانه شما اعضای محترم به تشكلى دارد كه مالک و صاحب واقعى آن هستيد و بالطبع محصول اين رويكرد، حفظ كيان و تقويت بنيان سنديكا و ارتقاء جايگاه آن بوده كه به شكلى فزاينده رو به گسترش است و اين مهم محقق نگرديد مگر در سايه وفاق و همدلى يكايك اعضا تا بدانجا كه اين انسجام همواره زبانزد ساير فعالين تشكلى بوده و از سنديكا بعنوان الگويى پيشرو و بى بديل در اين خصوص نزد يكديگر ياد مى‌كنند و آنچه در شرايط كنونى بيش از هر زمان ديگرى جهت مراقبت از اين سرمايه ارزشمند ضرورت دارد، تقويت و تحكيم وفاق و همدلی است.

شانه به شانه يكديگر با انگيزه‌اى مضاعف به پيشواز سال ١٤٠٢ خواهيم رفت و اميدوارانه به افق‌هاى روشن، رونق كسب و كار، تعالى و آبادانى كشور و توسعه پايدار ميهن عزيزمان چشم خواهيم دوخت كه منتهاى آرزوى هر ايرانى دلسوزِ وطن است.
بر اين عهد مىمانيم و سراپا عزم و اراده، در راه سرافرازى ايران عزتمند و سربلند با تمام وجود مى‌كوشيم.

در خاتمه ضمن تقدير و تشكر صميمانه از همراهى هميشگى و حمايت همه جانبه شما اعضاء ارجمند، سالی سرشار از عافيت، سعادت و بركت براى همه مردم ایران زمین از جمله مدیران و كاركنان ساعى و پر تلاش خانواده بزرگ سنديكاى صنعت برق ايران از درگاه پروردگار رحمان مسئلت دارم.

پيام باقرى
رئيس هيأت مديره
۲۹ اسفند ماه ١٤٠١


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.