پیگیری مطالبات سازندگان پایه و دکل بتنی در دستور کار سندیکا قرار می‌گیرد

جلسه کمیته سازندگان پایه و دکل بتنی، بیست و یکم دی ماه سال جاری با محوریت بررسی روش های بهبود هم افزایی اعضای کمیته برای رفع چالش‌های موجود به صورت برخط برگزار شد.
پیگیری مطالبات سازندگان پایه و دکل بتنی در دستور کار سندیکا قرار می‌گیرد
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

در این جلسه ضمن تاکید بر اهداف و اهمیت تشکیل بالقوه کمیته سازندگان پایه و دکل‌های بتنی، بر لزوم توسعه تجارت و کسب و کار شرکت‌های عضو این کمیته از مسیر شناسایی ظرفیت بازارهای بین‌المللی و ایجاد پل ارتباطی به منظور تقویت روابط بین‌الملل اشاره شد.

همچنین دبیر سندیکا در گزارشی نقش‌آفرینی سندیکا در عرصه قانون‌گذاری در کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی و بررسی مشکلات قراردادهای تیپ و برنامه ریزی جهت ایفای نقش موثر سندیکا برای اصلاح قراردادهای مذکور را تشریح کرد.

در بخش دیگری از جلسه ضمن تاکید بر لزوم تجزیه و تحلیل شکاف‌ها و چالش‌های شاخص‌های تعدیل منتشر شده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، پیشنهاد شد سندیکا انجام پیگیری های لازم به منظور اعمال ضرایب جداگانه برای هزینه‌های حمل و نقل و دستمزد نیرو انسانی و .. را در کنار واقعی سازی شاخص های ابلاغی از سوی سازمان مذکور در دستور کار خود قرار دهد. 

همچنین  پیشنهاد شد برنامه‌ریزی جهت فرهنگ سازی مابین شرکت‌هایی که در مناقصات شرکت می‌کنند به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته سازندگان پایه و دکل بتنی مورد توجه قرار گیرد. 

در پایان این جلسه ضمن تشریح ظرفیت خدمات سامانه کسب و کار سندیکا در انواع حوزه‌ها اعم از مسائل حقوقی و امور قراردادها، نحوه اخذ مطالبات از کارفرماها، نحوه وصول جریمه دیر کرد در پرداخت قراردادهای تیپ و ....، مقرر شد شرکت‌های سازنده پایه و دکل بتنی لیست مطالبات خود از شرکت‌های توزیع را جهت پیگیری برای سندیکا ارسال کنند.


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.