برگزاری مجدد سمینار آموزشی بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه ای مقاطعه کاران

سمینار آموزشی "بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه کاران" را با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در روز دوشنبه، مورخ 23 آبان 1401 در سندیکای صنعت برق برگزار می گردد.
برگزاری مجدد سمینار آموزشی بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه ای مقاطعه کاران
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

سندیکای صنعت برق ایران به ‌عنوان تشکل برتر اقتصادی کشور با رتبه +Aاتاق بازرگانی ایران، با تکيه بر ظرفيت‌ها و امکانات موجود در بهبود مستمر محیط کسب و کار صنعت برق چالش‌های این صنعت زیرساختی را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌نماید. در این راستا و با توجه به استقبال و درخواست اعضای محترم برای برگزاری مجدد این دوره که پیشتر در 26 مهر ماه سال جاری توسط سندیکا برگزار شده بود؛ سمینار آموزشی "بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای مقاطعه کاران" با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در روز دوشنبه، مورخ 23 آبان 1401 مجددا برگزار می‌گردد.

 

لذا از علاقه‌مندان جهت حضور در این دوره دعوت می‌شود پس از تکمیل فرم ذیل به سایت سندیکا به نشانی www.ieis.ir منوی آموزش و زیر منوی ثبت نام دوره‌های آموزشی مراجعه و فرم مورد نظر را تکمیل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09981541607 (خانم حدادی) تماس حاصل فرمایند.

 

مشخصات دوره 
مدرسان:
جناب آقای دکتر علی جهانی؛ مشاور بیمه‌ای معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و سرکار خانم پارسایی کارشناس متخصص وصول حق بیمه اداره کل غرب تهران بزرگ 
زمان: روز دو‌شنبه، مورخ 23/08/1401 ـ ساعت 9 تا 13
هزینه دوره: مبلغ: 6.000.000 ریال+ 9درصد مالیات ارزش افزوده 
شماره شبا: IR870120000000001475181708 بانک ملت
محل برگزاری: سندیکای صنعت برق ایران 

 

لینک ثبت نام دوره 

مشاهده نامه و فرم ثبت نام 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.