نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه برگزار می شود

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در روسیه از ۱۶ تا ۱۹ شهریور ماه، توسط اتاق تعاون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت در شهر مسکو برپا می‌شود.
نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه برگزار می شود
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

به گزارش روابط عمومی سندیکای صنعت برق ایران، نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه با حضور تولید کنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی در محل (CROCUS EXPO) شهر مسکو برپا می‌شود.
این نمایشگاه در گروه‌های کالایی عمران و ساختمان، مواد غذایی و کشاورزی، انرژی، دانش‌بنیان و فناوری نوین، حمل و نقل، بانک و بیمه، لوازم خانگی و دکوراسیون، قطعات خودرو و ماشین آلات، صنایع، معادن و فلزات، نساجی، پوشاک، مد و صنایع وابسته بزگزار خواهد شد.

با توجه به توسعه و افزایش تولید در کشور و اخذ استانداردهای جهانی در بسیاری از محصولات تولیدی ایران، رقابت‌پذیری و تنوع محصولات ایرانی نسبت به کشورهای مطرح در بازار هدف بسیار بالاست و می‌تواند به لحاظ کیفیت و تنوع رقابت تنگاتنگی داشته باشد. محصولات ایرانی به‌ویژه در حوزه ساختمانی کشاورزی و صنایع غذایی صنایع پایین دستی پتروشیمی و فرش دستباف قابلیت رقابت در بازار هدف را دارند. از سوی دیگر همسایگی و اشتراکات راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و نیز وجود موافقتنامه تجارت ترجیحی میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا باعث شده است تا بازار روسیه به عنوان بازاری مناسب برای محصولات ایرانی به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی، مصنوعات از آهن و فولاد، مواد معدنی و … قلمداد شود. این موضوع در کنار شاخص‌های اقتصادی و جمعیت آن کشور، اهمیت توجه به بازار کشور روسیه را برای تجار و فعالین اقتصادی کشور دو چندان می‌کند.

گفتنی است؛ مرکز نمایشگاهی (CROCUS EXPO)، محل برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه،  یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز نمایشگاهی جهان مطابق با استانداردهای بین المللی صنعت اکسپو و مجهز به تجهیزات مدرن جزو ۱۵ مرکز برتر نمایشگاهی در جهان و ۱۰ مرکز نمایشگاهی در اروپا و بهترین مرکز نمایشگاهی در شرق اروپا است.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۲۱-۲۲۶۶۲۸۴۵-۶
۰۹۱۲۰۵۵۲۲۳۰(واتساپ)

www.iranconfair.ir

 

مشاهده کاتالوگ


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.