ثبت نام در نشست توسعه بازار شرکت‌های تولیدکننده و دانش بنیان کشور

شرکت آتی ساز فناوری به عنوان برگزار کننده نشست توسعه بازار شرکت‌های تولید کننده و دانش بنیان کشور از شرکت‌های عضو سندیکا برای شرکت در این نشست دعوت بعمل آورده.
ثبت نام در نشست توسعه بازار شرکت‌های تولیدکننده و دانش بنیان کشور
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

به گزارش روابط عمومی سندیکای صنعت برق ایران این شرکت طی نامه‌ای برای ثبت نام در این نشست از شرکت‌های عضو سندیکا دعوت بعمل آورده.

نشست توسعه بازار شرکت های تولیدکننده و دانش‌بنیان کشور در شرکت پالایش گاز فجر جم با حضور مدیران و کارشناسان این پالایشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکننده سراسر کشور در 2 روز از تاریخ 1401/05/24 تا تاریخ 1401/05/25 در استان بوشهر، شهرستان جم، شرکت پالایش فجر جم برگزار خواهد شد.
این رویداد در دو روز متوالی صبح و بعداز ظهر برنامه‌ریزی شده که برنامه روز اول شامل ارائه تقاضای فناوری و تجهیزات مورد نیاز شرکت پالایش گاز فجر جم توسط مدیران واحدهای این شرکت می‌باشد و بعدازظهر جلسات B2B و مذاکره بین مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده با کارشناسان واحدهای تخصصی در خصوص نیازمندی‌های فناورانه و موضوعات جانبی بازرگانی و تامین کالا خواهد بود و روز دوم نشست عمومی و جمع‌بندی با مدیرعامل شرکت پالایش فجر جم و مدیران ارشد این پالایشگاه برگزار می‌شود و بعدازظهر روز دوم برنامه بازدید از سایت و شاپ‌های این شرکت پالایش انجام خواهد شد.

 

شرکت در جلسات مذاکره فقط شامل شرکت کنندگان شیوه حضوری در این رویداد می باشد.
خدمات هتل محل اسکان، حمل نقل و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به شرکت‌کنندگان حضوری ارائه می‌شود.

شماره تماس 09399290805 یا 09171700967

پایگاه اینترنتیwww.naftshow.ir


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.