ابلاغ شاخص‌های موقت سه ماهه اول سال 1401 تا پایان تیر ماه

جلسه نمایندگان سندیکای صنعت برق ایران با رئیس امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه امروز چهارشنبه اول تیر ماه در محل این سازمان برگزار شد.
ابلاغ شاخص‌های موقت سه ماهه اول سال 1401 تا پایان تیر ماه
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
در این جلسه بنا به اهمیت فهارس بها و به درخواست سندیکا، مقرر شد امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه دوره آموزشی فهارس بها و نحوه محاسبه شاخص‌ها برای اعضای سندیکای صنعت برق ایران برگزار کند. این دوره آموزشی با هدف مشارکت بیشتر و دقیق تر فعالان صنعت برق در ارائه قیمت‌ها برگزار خواهد شد. 

در این جلسه اعلام شد که بخشنامه جبرانی نرخ ارز و شاخص‌های تعدیل نیمه دوم سال 1400 مصوبه شورای عالی فنی را دریافت کرده و به زودی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ خواهد شد. همچنین تاکید شد که شاخص‌های موقت سه ماه اول سال 1401 نیز تا پایان تیر ماه ابلاغ می‌شود. 

در بخش بعدی جلسه با توجه به ضرورت پیگیری مکاتبات و درخواست‎های سندیکا، مقرر شد مکاتبات این سندیکا با نظام فنی و اجرایی با برگزاری جلسات مورد رسیدگی قرار بگیرد. همچنین بنا شد برگزاری جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از سوی سندیکا پیگیری شود. 

طبق اعلام رئیس امور نظام فنی و اجرایی سازمان، دستورالعمل نظارت کارگاهی برای مشاوران تا یکسال دیگر تمدید شده است. در خصوص تمدید گواهینامه‌های صلاحیت پیمانکاری و مشاوره تصریح شد که این گواهینامه‌ها باید در زمان مقرر انجام شود چرا که تمدید اعتبار آنها در صورت انقضای دوره دو ساله با مشکل مواجه خواهد شد. همچنین اعلام شد که در برخی موارد تمدید یک تا سه ماهه این گواهینامه‌ها در صورت بررسی و تایید از سوی سندیکا نیز امکانپذیر شده است. 

در پایان جلسه تاکید شد که همکاری سندیکا در ارائه قیمت عوامل در محاسبه شاخص‌های موقت ضرورت دارد تا این شاخص‌ها به صورت دقیق‌تر انجام شود و بتوان به سمت ارائه شاخص‌ها به صورت ماهانه حرکت کرد.
امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.