انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیته‌های زیر مجموعه کمیسیون مهندسی بازرگانی

جلسه هیات رئیسه کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات نیروگاهی، کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات توزیع و کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات فوق توزیع و انتقال سندیکای صنعت برق ایران بیست و دوم خرداد سال جاری بصورت حضوری در محل سندیکا برگزار شد.
انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیته‌های زیر مجموعه کمیسیون مهندسی بازرگانی
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱

در ابتدای این جلسات، مهندس تبیانیان معاون فنی و امور کمیسیون‌ها و کمیته‌های سندیکا توضیحاتی را در خصوص ساختار جدید کمیته‌ها و کمیسیون‌های سندیکا ارائه و اعلام کرد که بر اساس آیین‌نامه جدید اداره کمیته‌ها، بایستی دو نماینده از هر یک از کمیته‌های مذکور جهت حضور در کمیسیون مهندسی بازرگانی معرفی شوند.

بر اساس دستور جلسات مبنی بر انتخاب رئیس و نایب رئیس این کمیته‎ها، آقایان مهندسین راجی و کریمی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات نیروگاهی، سرکارخانم مهندس وفا به عنوان رئیس و مهندس سلطانی به عنوان نایب رئیس کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات توزیع و آقایان مهندسین رضایی و ادیب‌آرا به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته تامین‌کنندگان تجهیزات فوق توزیع و انتقال انتخاب شدند.

در ادامه اعضای پیشنهادات خود را برای تعیین اهداف و اولویت های کمیته ها در دوره جدید مطرح کردند. لزوم رقابت‌پذیری، چاره‌اندیشی در خصوص کمبود برق، تعامل با کمیته سازندگان تجهیزات جهت ارتقاء کیفیت محصولات داخلی، تسهیل واردات در صورت عدم وجود ظرفیت کافی تولید داخل،  لزوم شنیده شدن صدای بخش بازرگانی و وارداتی صنعت برق، تلاش جهت همگرایی و هم‌افزایی میان تولیدکنندگان و وارد کنندگان تجهیزات، همگرایی و برگرداندن امید به شرکت‌های بازرگانی، یافتن منافع مشترک و پرهیز از تشدید تضاد منافع و ... از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.