شناسایی راهکارهای چالش‌های بخش توزیع از مسیر کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها

رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران در آیین افتتاحیه بیست و ششمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق با تاکید بر اینکه این کنفرانس به دلیل اهمیت حوزه توزیع، از جایگاه موثری در صنعت برق برخوردار است، اذعان کرد: گستردگی و فراگیری صنعت توزیع و ارتباط آن با آحاد جامعه، جایگاه رفیعی برای این بخش ایجاد کرده است.
شناسایی راهکارهای چالش‌های بخش توزیع از مسیر کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
پیام باقری از صنعت توزیع برق به عنوان مویرگ هایی یاد کرد که در بدن انسان وظیفه رساندن خون به سلول ها را عهده دارند و گفت: بخش توزیع به نسبت مویرگ های بدن یک انسان، نقش کلیدی در تامین برق پایدار برای مشترکین دارد و البته به واسطه همین گستردگی هم درگیر  چالش های متعددی است که امیدواریم با برگزاری این کنفرانس ها، راهکارهایی برای آنها شناسایی و تدوین شود. 
وی در ادامه با بیان اینکه سندیکا ۶۰۰  شرکت عضو، تلاش کرده در کنار اعضای خود حضوری موثر در نمایشگاه داشته باشد، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که علاوه بر ارائه موثر توانمندی شرکت ها، زمینه را برای ایجاد تعاملات و ارتباطات کارساز بین صنعتگران، مدیران ارشد دولتی و پژوهشگران و صاحبنظران علمی صنعت برق فراهم کنیم. 
رییس هیات مدیره سندیکا در ادامه افزود: ما به عنوان مجری نمایشگاه بدون تردید برگزاری باکیفیت تر و وسیع تر این نمایشگاه را دنبال می کردیم اما متاسفانه با توجه به محدویت های ناشی از همه گیری کرونا و قرار گرفتن در آغاز دوران اولیه پساکرونا ناگزیر به پذیرش محدودیت های کنونی بودیم و امیدواریم که در سال های آتی این رویداد به شکل گستره تری برگزار شود.
باقری با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهای این کنفرانس نزدیکی و پیوند بین دانشگاه و صنعت برق است، تصریح کرد: مذاکراتی با رییس کنفرانس و رییس کمیته علمی انجام شده تا از طریق ارائه مقالات علمی برگزیده به فعالان صنعت، پیوند این دو عرصه تقویت شود، چرا که بدون شک دستاوردهای این ارتباط کارآمد به توسعه و پیشرفت کشور منجر خواهد شد.

وی در پایان از میهمانان کنفرانس دعوت کرد تا پس از مراسم افتتاحیه از نمایشگاه جانبی بیست و ششمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق که به همت سندیکا و با حضور شرکت های عضو این تشکل برپا شده، بازدید کنند.
امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.