تخفیف ویژه اعضای دانش بنیان برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

شرکت‌های دانش بنیان در صورت حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش تا 70درصد از هزینه (تا سقف 100/000/000 ریال) را پس از ارائه فاکتور و اسناد مثبته دریافت خواهند کرد.
تخفیف ویژه اعضای دانش بنیان برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

بر اساس هماهنگی‌های صورت‌‎گرفته از سوی سندیکا با ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، اعضای سندیکا برای حضور در این رویداد از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه این نمایشگاه در فهرست رویدادهای مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری قرار دارد، شرکت‌های دانش بنیان تا 70درصد از هزینه حضور (تا سقف 100/000/000 ریال) را پس از ارائه فاکتور و اسناد مثبته دریافت خواهند کرد. 

لذا از اعضای محترم دعوت می شود در صورت علاقمندی به حضور در این رویداد، با تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را جهت هماهنگی و پیگیری‌های مقتضی از طریق شماره فکس 66944967-021 اعلام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره  تلفن 88546619-021 (آقای فتح اله گل) و یا با مسئول امور رویدادها و نمایشگاه‌های سندیکا به  شماره تلفن 66570930-021 (داخلی 111 خانم باقرپور) تماس حاصل فرمایند.

 

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی انرژی کیش طی روزهای 20 الی 22 بهمن ماه با همکاری و حمایت وزارت نیرو، وزارت نفت و شرکت های تابعه و تشکل های حوزه نفت و انرژی در مرکز نمایشگاه های کیش برگزار می شود و با توجه به مشارکت شرکت های معتبر حوزه انرژی در این رویداد و برنامه ریزی های انجام شده برای بازدید دست‌اندرکاران مرتبط، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شرکت های محترم عضو خواهد بود.

فرم پیوست


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.