افتتاح آزمایشگاه آزمون‌های عملکردی شیرهای کنترلی

آزمایشگاه‌ آزمون‌های عملکردی شیرهای کنترلی، با حضور رئیس پژوهشگاه نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در محل پژوهشگاه نیرو افتتاح شد.
افتتاح آزمایشگاه آزمون‌های عملکردی شیرهای کنترلی
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

آزمایشگاه‌ آزمون‌های عملکردی شیرهای کنترلی، با حضور دکتر ضابط "رئیس پژوهشگاه نیرو" و مهندس محسن طرزطلب "مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی" در محل پژوهشگاه نیرو افتتاح شد.

این آزمایشگاه، اولین مرجع رسمی در کشور برای انجام آزمون‌های عملکردی شیرهای کنترلی می‌باشد که قابلیت ارائه خدمات به بخش‌های مختلف صنعت را دارا می‌باشد. در این آزمایشگاه می‌توان شیرهای کنترلی مختلف در اندازه‌های 1 الی 8 اینچ را با کلاس‌های مختلف فشاری ANSI300 الی ANSI2500 مورد آزمون قرار داد.

هر شرکت سازنده شیرهای کنترلی برای صحت طراحی شیر ساخته شده نیازمند استخراج منحنی عملکرد یا ضریب جریان شیر می‌باشد که این امر مستلزم آزمون‌های عملکردی شیر است که در این آزمایشگاه انجام آزمون‌های مذکور میسر می‌باشند. مشتریان بالقوه این آزمایشگاه شامل: صنایع نیروگاهی، صنعت‌نفت، صنعت‌پتروشیمی و سازندگان شیرهای کنترلی می‌باشند. طراحی این آزمایشگاه با همکاری پژوهشکده تولید نیرو و مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) و با حمایت شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی صورت گرفته‌است.

پروژه مذکور در راستای طرح جامع نیازسنجی، اولویت‌بندی، طراحی، تجهیز، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی در حوزه تخصصی تولید نیروی برق در مرکز آبانیرو صورت گرفته‌ است که هدف آن ارتقاء و توسعه آزمایشگاه‌های حوزه تولید صنعت برق کشور می‌باشد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.