تخفیف ویژه اعضای سندیکا برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش همزمان با نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی طی روزهای 20 الی 22 بهمن ماه، با همکاری و حمایت وزارت نیرو، وزارت نفت و شرکت های تابعه و تشکل های حوزه نفت و انرژی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می گردد.
تخفیف ویژه اعضای سندیکا برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳

باستحضار می رساند هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش همزمان با نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی طی روزهای 20 الی 22 بهمن ماه، با همکاری و حمایت وزارت نیرو، وزارت نفت و شرکت های تابعه و تشکل های حوزه نفت و انرژی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می گردد.

با عنایت به مشارکت شرکت های معتبر حوزه انرژی در این رویداد و برنامه ریزی های انجام شده برای بازدید مدیران ارشد، دست اندرکاران، کارفرمایان و سازندگان، مشاوران و سرمایه گذاران، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‎های شرکت های فعال در صنعت برق خواهد بود. سندیکا طبق روال هر ساله هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حضور شرکت‌های عضو در نمایشگاه را بعمل آورده است و امکان حضور اعضا در نمایشگاه را با 20%تخفیف ویژه فراهم کرده است. 



از اعضای محترم دعوت می‌شود در صورت علاقمندی به حضور در این رویداد، با تکمیل فرم زیر آمادگی خود را جهت هماهنگی و پیگیری‌های مقتضی از طریق شماره فکس 66944967-021 اعلام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره  تلفن 88546619-021 (آقای فتح اله گل) و یا با مسئول امور رویدادها و  نمایشگاه‌های سندیکا به  شماره تلفن 66570930-021  (داخلی 111 خانم باقرپور) تماس حاصل فرمایند.


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.