ضبط مصاحبه ویدئویی نامزدهای انتخابات

با توجه به محدودیت زمانی جلسه مجمع عمومی و به منظور معرفی موثر کاندیداهای محترم هیات‌مدیره و نیز آشنایی قبلی اعضای محترم با رزومه، برنامه‌ها و اهداف ایشان، روابط عمومی سندیکا فرصت معرفی کاندیداهای محترم از طریق مصاحبه ویدئویی و مصاحبه مکتوب و انعکاس آن در رسانه‌های سندیکا اعم از سایت و شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده است.
ضبط مصاحبه ویدئویی نامزدهای انتخابات
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴

انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران، همزمان با مجمع عمومی سالیانه، در دستور کار سندیکا قرار دارد. با توجه به محدودیت زمانی جلسه مجمع عمومی و به منظور معرفی موثر کاندیداهای محترم هیات‌مدیره و نیز آشنایی قبلی اعضای محترم با رزومه، برنامه‌ها و اهداف ایشان، روابط عمومی سندیکا فرصت معرفی کاندیداهای محترم از طریق مصاحبه ویدئویی و مصاحبه مکتوب و انعکاس آن در رسانه‌های سندیکا اعم از سایت و شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده و هماهنگی‌های لازم برای ضبط مصاحبه ویدئویی نامزدها، با استقرار گروه فیلمبرداری، از تاریخ 1400/07/11 در دبیرخانه سندیکا لغایت 1400/07/24 (به مدت ۱۰ روزکاری) انجام شده است. 

لذا خواهشمند است دستور فرمایید جهت تعیین وقت قبلی و ضبط مصاحبه ویدئویی مربوطه در مهلت تعیین شده، با روابط‌ عمومی سندیکا (خانم میرحسینی داخلی 141) هماهنگ فرمایند. 

خاطر نشان می‌سازد با توجه به محدودیت زمانی جلسه مجمع، فرصت تعیین شده برای معرفی ویدئویی هر یک از نامزدهای محترم دو دقیقه و بدون قطع تعیین شده، لذا شایسته است نامزدهای محترم مطالب مورد نظر خود را متناسب با زمان تعیین شده، تنظیم فرمایند. شایان توجه است به منظور رعایت وقت و نظم جلسه مجمع عمومی، هیچگونه زمانی برای معرفی حضوری کاندیداهای محترم در برنامه زمانبندی برگزاری جلسه لحاظ نخواهد شد.

همچنین امکان معرفی هریک از کاندیداهای محترم و برنامه‌های آتی آنها در قالب مصاحبه مکتوب که در ویژه‌نامه ضمیمه نشریه ستبران منتشر و پیش از انتخابات در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت نیز فراهم‌شده که محورهای سوالات این مصاحبه به پیوست ارسال می‌شود.

محور سوالات مصاحبه مکتوب جهت درج در کتابچه معرفی کاندیداها

1. لطفا مختصری از سوابق تحصیلی، اجرایی و تشکلی خود را ذکر بفرمایید؟ 
2. از دیدگاه شما مهمترین و اصلی‌ترین اقداماتی که باید به منظور بهبود فضای کسب و کار شرکت‌های عضو در سندیکا سازماندهی شود، چیست؟ 
3. سه محور اصلی برنامه‌های شما در صورت عضویت در هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران چه خواهد بود؟ 
4. جایگاه سندیکا در اثرگذاری بر سیاست‌های حاکمیتی صنعت برق را چگونه می‌بینید و چطور می‌توان آنرا ارتقاء داد؟
5. با توجه به ساختار و تنوع فعالیت اعضا چگونه می‎توان اتحاد اعضا را حفظ و منافع جمعی اعضا را تقویت کرد؟
*(شرح هرگونه موضوع مرتبط با شرط رعایت حدنصاب کلمات مصاحبه (1000 کلمه) بلامانع خواهد بود.)

خواهشمند است با پاسخگویی به این سؤالات ، نظرات خود را در این رابطه حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/07/22 در قالب فایل word (حداکثر 1000 کلمه) به همراه یک عکس با کیفیت به آدرس پست الکترونیک: Setabran@ieis.ir یا به شماره 09304533097 روابط عمومی سندیکا واتساپ فرمایید.

شایان ذکر است طبق مصوبه کارگروه نظارت بر حسن اجرای برگزاری مجمع و انتخابات هیات‌مدیره، هزینه خدمات معرفی نامزدهای محترم از بستر رسانه‌های سندیکای صنعت برق ایران شامل ضبط ویدئو و انتشار در رسانه‌های تصویری و دیجیتال سندیکا، انتشار برنامه‌های نامزدهای انتخابات در ضمیمه نشریه ستبران، معرفی کاندیداها در بولتن روزانه و گروه‌ها و کانال‌های اجتماعی سندیکا  50/000/000 ریال (معادل پنج میلیون تومان) تعیین شده است.

ضبط مصاحبه ویدئویی نامزدهای انتخابات و محور سوالات مصاحبه مکتوب جهت درج در کتابچه معرفی کاندیداها



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.