بستر جدید سندیکا برای خدمت ‎رسانی آنلاین و تمام وقت به اعضا

سندیکای صنعت برق ایران به منظور رفع دغدغه اعضا و فعالان صنعت برق در تنظیم و اجرای روابط کسب و کارها با کارفرمایان دولتی در شرایط پیش‌بینی‌ناپذیر اقتصاد کشور، دسترسی اعضای خود به سامانه خدمات کسب و کار را فراهم کرده است.
بستر جدید سندیکا برای خدمت ‎رسانی آنلاین و تمام وقت به اعضا
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴

سندیکای صنعت برق ایران به منظور رفع دغدغه اعضا و فعالان صنعت برق در تنظیم و اجرای روابط کسب و کارها با کارفرمایان دولتی در شرایط پیش‌بینی‌ناپذیر اقتصاد کشور، دسترسی اعضای خود به سامانه خدمات کسب و کار را به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با سهولت فراهم کرده است تا بتوانند بدون صرف هزینه‌های جذب و نگهداشت متخصصان مختلف، به شبکه‌ای از متخصصان در بستری امن دسترسی پیدا کنند. 

خدمات این سامانه شامل خدمات مشاوره، تنظیم و تعدیل قراردادها، خدمات حمایت از ساخت داخل، خدمات مرتبط با پیگیری مشکلات اعضا با نهادهای دولتی، خدمات مرتبط با پیگیری مشکلات مالی و بانکی، دعاوی و حل اختلاف، خدمات مشاوره مالیاتی و بیمه‌ای است.

برون سپاری کارها و کاهش هزینه‌های استخدام نیروی متخصص، استفاده از تجربیات سایر شرکت‌ها در مواجهه با موارد مشابه، ارائه خدمات یکپارچه حقوقی، قراردادی، مالیاتی، بیمه‌ای و مشاوره‌ای در حوزه کسب و کار توسط متخصصان در یک پلتفرم و به صورت هماهنگ، رفع عدم هماهنگی در دپارتمان‌های مختلف سازمان‌ها برای پیگیری امور، ساده بودن استفاده از سامانه و دسترسی به سامانه در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته، امکان مشاهده هزینه هر خدمت بعد از انتخاب خدمت و تعیین ویژگی‌های آن، پرداخت امن، امکان استرداد وجه به حساب کاربر یا شرکت درخواست کننده خدمت در صورت عدم رضایت از مزایای این سامانه محسوب می‌شوند. اعضای سندیکا برای استفاده از خدمات این سامانه از تسهیلات ویژه برخوردار هستند. 

این نکته نیز قابل ذکر است که بخشی از عواید سامانه به حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت از درمان اقشار آسیب‌پذیر و کمک به اشتغال آنها اختصاص می‌یابد. 

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از سامانه از طریق سایت زیر با ما در ارتباط باشند: 

 

http://services.ieis.ir



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.