درخواست از اتاق ایران برای پیگیری کلاهبرداری از اعضای تشکل‌ها

سندیکای صنعت برق ایران طی نامه‌ای از رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران درخواست کرد موضوع کلاهبرداری از شرکت‎های عضو را پیگیری و در دستور کار قرار دهد.
درخواست از اتاق ایران برای پیگیری کلاهبرداری از اعضای تشکل‌ها
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

در ابتدای نامه آمده است که اخیرا گروهی کلاهبردار با دسترسی به اطلاعات تماس فعالان اقتصادی، با سوءاستفاده از نام و اعتبار روسا و اعضای هیات ‌مدیره تشکل‌های اتاق نسبت به درخواست مبالغی از شرکت‌های عضو تشکل مربوطه به بهانه‌های مختلف اقدام کرده‌اند. متاسفانه برخی از مدیران شرکت‌های صنعت برق و اعضای این سندیکا نیز با این موضوع مواجه شده‌اند و بدون استعلام موضوع از سندیکا، مبالغی را به شماره ‌کارت‌های اعلامی از سوی کلاهبرداران واریز کرده‌اند. 

در این نامه از اتاق ایران درخواست شده است از آنجا که این کلاهبرداری برای تعداد قابل توجهی از تشکل‌های زیرمجموعه اتاق ایران تکرار شده است، پیگیری‌های مقتضی از طریق مراجع قانونی و قضایی با همکاری معاونت حقوقی و معاونت تشکل‌ها و استان‌های اتاق صورت پذیرد. همچنین پیشنهاد شده است این موضوع به تمامی تشکل‌های زیرمجموعه اتاق اطلاع‌رسانی شود. 

شایان ذکر است روابط عمومی سندیکای صنعت برق تاکنون طی چندین نوبت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌‌ها و سامانه پیامکی، تلاش نموده اعضای خود را درخصوص این گونه کلاهبرداری‌ها آگاه نماید و توصیه کرده است اعضا قبل از هرگونه اقدامی مرتبط با سندیکا و یا شرکت‌های همکار، از صحت هویت افراد درخواست‌کننده اطمینان حاصل نمایند. 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.