هشدار مهم در خصوص کلاهبرداری از فعالان بخش خصوصی

اخیرا گروهی کلاهبردار با دسترسی به اطلاعات تماس فعالان بخش خصوصی از طریق اطلاعات مندرج در سایت‌ها و فضای مجازی، با سوءاستفاده از نام مدیران شرکت‌ها نسبت به درخواست مبالغی به بهانه‌های مختلف به ویژه به بهانه گرفتاری بوجود آمده برای یکی از مدیران شرکت همکار و یا تشکل مربوطه اقدام کرده‌اند.
هشدار مهم در خصوص کلاهبرداری از فعالان بخش خصوصی
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴

متاسفانه طی یک هفته اخیر برخی از مدیران شرکت‌های صنعت برق و اعضای محترم سندیکا نیز با این موضوع مواجه شده‌اند و بدون استعلام موضوع از سندیکا، مبالغی را به شماره ‌کارت‌های اعلامی از سوی کلاهبرداران واریز نموده‌اند. لذا ضمن هشدار در خصوص این گونه کلاهبرداری‌ها، به اعضای محترم توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدامی مرتبط با سندیکا و یا شرکت‌های همکار، از صحت هویت افراد درخواست‌کننده اطمینان حاصل فرمایند.  

شایان ذکر است روابط عمومی سندیکای صنعت برق تاکنون طی چندین نوبت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌‌ها و سامانه پیامکی، تلاش نموده است این موضوع را به شرکت‌های عضو منعکس نماید اما متاسفانه همچنان برخی از اعضای محترم در جریان قرار نگرفته‌اند. 

خاطرنشان می‌سازد سندیکای صنعت برق ایران پیگیری این موضوع را از مجرای قانونی در دستورکار خود دارد تا علاوه بر جبران مالی شرکت‌های متضرر شده، از سوءاستفاده از نام و اعتبار سندیکا جلوگیری به عمل آورد. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.