تمدید بسته ویژه اعضا برای درج آگهی در آخرین نشریه ستبران در سال 99 – ویژه پایان سال

شرکت‌های عضو سندیکا می‌توانند با 40 درصد تخفیف از بسته ویژه درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا برخوردار شوند.
تمدید بسته ویژه اعضا برای درج آگهی در آخرین نشریه ستبران در سال 99 – ویژه پایان سال
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

نشریه ستبران با انتشار 124 شماره به عنوان یکی از مهمترین رسانه‌های صنعت برق از جایگاه ویژه‌ای در بین کارفرمایان و دست اندرکاران این حوزه برخوردار است.

از آنجا که سال 99 به تدریج به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و عمده رویدادهای رایج برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال صنعت برق در طول سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده است، بدون تردید رسانه‌های مکتوب و دیجیتال به عنوان یکی از کارآمدترین بسترها برای تبلیغات و ارائه تصویری موثر از توانایی‌های بنگاه‌های اقتصادی، می‌تواند جایگزینی مناسب برای این فرصت‌های از دست رفته شود.

از اینرو سندیکا با توجه به مجموعه رسانه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود شامل نشریه ستبران، وب سایت، بولتن الکترونیکی رسانا، شبکه اینستاگرام، تلگرام و آپارات، بستر مناسبی برای معرفی شرکت‌های صنعت برق فراهم آورده و با تمدید بسته تبلیغاتی ویژه اعضا امکان استمرار دیده شدن تبلیغات شرکت‌ها را برای بیش از 10 هزار مخاطب صنعت برق در ایام پایانی سال 99 فراهم نموده است.

 

شرکت‌های عضو می‌توانند با 40 درصد تخفیف از این بسته ویژه برخوردار شوند. 

بدینوسیله از شرکت‌های عضو دعوت می‌شود جهت استفاده از بسته تبلیغاتی فوق و درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا، فرم مربوطه را تکمیل و با بخش آگهی‌های روابط عمومی سندیکا (خانم باقرپور-داخلی113) هماهنگ فرمایند.

برای مشاهده و دریافت فرم و جزئیات بسته اینجا را کلیک کنید. 



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.