نماینده سندیکا نایب رئیس هیات اجرایی شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی کشور شد

مهندس پیام باقری، نایب رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران در انتخابات داخلی هیات اجرایی شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی صنفی و حرفه‌ای کشور به عنوان نایب رییس هیات اجرایی این شورا انتخاب شد.
نماینده سندیکا نایب رئیس هیات اجرایی شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی کشور شد
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

انتخاب یکی از نمایندگان صنعت برق در راس هیات اجرایی شورای هماهنگی بدون تردید می‌تواند به ایجاد هم‌افزایی موثر در راستای پیگیری اهداف و منافع کلان صنعت برق و افزایش قدرت چانه‌زنی نمایندگان این صنعت در سازمان‌ها و نهادهای ذیربط منجر شود.

گفتنی است شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی صنفی و حرفه‌ای کشور در سال ۱۳۸۱ با هدف ایجاد هماهنگی و تشریک مساعی بین اعضای شورا در جهت مشارکت فعال در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در امر تدوین برنامه‌های جامع توسعه کشور و اجرای این برنامه‌ها و تلاش برای رفع موانع و مشکلات پیش روی شرکت‌های ایرانی در اجرای پروژه‌های عمرانی و صنعتی کشور تاسیس شده است.

شایان ذکر است علاوه بر سندیکای صنعت برق ایران، سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران، انجمن مهندسان مشاور معمار و شهرساز، جامعه مهندسان مشاور ایران، سندیکای شرکت‌های تاسیساتی و صنعتی ایران، انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن مدیران فنی و اجرایی و انجمن شرکت‌های مهندسی و ساخت هم از جمله اعضای این شورا هستند. همچنین انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، انجمن شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب، کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران، کانون طراحی مهندسی و طراحی مونتاژ ایران، انجمن شرکت‌های بازرسی فنی و آزمایش‌های غیرمخرب ایران، انجمن انبوه‌سازان مسکن، انجمن شرکت‌های راهسازی ایران، سندیکای صنعت برق ایران انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، انجمن شرکت‌های اتوماسیون صنعتی و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی هم در فهرست اعضای این شورا حضور دارند.  


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.