سندیکا برگزار می‌کند؛ وبینار آشنایی با جزئیات بخشنامه جدید تامین اجتماعی

بخشنامه جدید تامین اجتماعی که با پیگیری های گسترده و مستمر سندیکای صنعت برق ایران، اتاق بازرگانی تهران و برخی دیگر از تشکل های حوزه احداث و با تلخیص و تنقیح بخشنامه سری 14 تا 11/14 مربوط به قراردادهای مقاطعه کاری تهیه شده، به زودی ابلاغ خواهد شد.
سندیکا برگزار می‌کند؛  وبینار آشنایی با جزئیات بخشنامه جدید تامین اجتماعی
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

در همین راستا سندیکای صنعت برق ایران در نظر دارد به منظور آگاهی بیشتر مدیران عامل و کارشناسان پروژه‌ شرکت های عضو با جزییات، تغییرات و محورهای اصلی بخشنامه تامین اجتماعی برای قراردادهای پیمانی، وبینار «آشنایی با موضوعات بیمه تامین اجتماعی در قراردادهای مقاطعه‌کاری صنعت برق» را روز پنجشنبه 16 بهمن ماه، از ساعت 15 الی 18برگزار کند. مهندس مهدی مسائلی ریاست کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا به عنوان مدرس این وبینار، بخشنامه14 جدید درآمدی را برای مدیران عامل و کارشناسان پروژه‌ها تشریح می‌کند. 
شایان ذکر است این بخشنامه در شش فصل و با تشریح کامل جزئیات تدوین شده است. فصل اول به مواد قانونی بخشنامه اختصاص دارد. در فصل دوم به طبقه‌بندی قراردادها در سه بخش قراردادهای مشمول ضوابط طرحهای عمرانی، قراردادهای غیر عمرانی و حالات خاص قراردادهای غیر عمرانی اشاره شده است. فصل سوم  با عنوان نحوه احتساب جرائم قراردادهای پیمانکاری در دو بخش به موضوعات جرائم ارسال لیست و جریمه تاخیر پرداخت حق بیمه پرداخته است. 
فصل چهارم این بخشنامه وظایف واگذارندگان کار، پیمانکاران و سازمان تامین اجتماعی را در بخش‌های مختلفی از قبیل وظایف کارفرمایان ( واگذارندگان کار ) در قبال سازمان، وظایف پیمانکاران در قبال سازمان تامین اجتماعی، وظایف سازمان تامین اجتماعی در قبال واگذارندگان کار و پیمانکاران و چگونگی نحوه اقدام در مورد پیمانکاران و واگذارندگان که به وظایف قانونی خود در قبال سازمان تامین اجتماعی ( موضوع ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی و تبصره الحاقی آن ) عمل نمی‌کنند، تبیین کرده است. 
مفاصاحساب قراردادهای پیمانکار و مهندس مشاور و نحوه صدور آن در دو بخش فرم مفاصاحساب و نحوه تنظیم مفاصاحساب و حدود اختیار امضاء آن، محور فصل پنجم بخشنامه است. فصل ششم و پایانی بخشنامه نیز به موضوع پیگیری وصول مطالبات و ارسال آمارهای مربوطه اختصاص یافته است.

 

*******

 زمان برگزاری وبینار: 16 بهمن ماه (روز پنجشنبه) از ساعت 15 الی 18

مدرس دوره: جناب آقای مهندس مهدی مسائلی، ریاست محترم کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا

هزینه دوره: مبلغ 250 هزار تومان (اعضای سندیکا از تخفیف 20 درصدی برخوردار می‌باشند)

متقاضیان محترم می‌توانند جهت ثبت نام و پرداخت هزینه دوره از طریق لینک‌های زیر اقدام کنند: 

لینک ثبت نام: https://b2n.ir/383945

لینک پرداخت الکترونیکی: https://zarinp.al/ieis.ir

شایان ذکر است علاقمندان برای توضیحات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66570930 داخلی 131 واحد آموزش و پژوهش تماس حاصل فرمایند.


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.