تمدید مهلت شرکت در رویداد تجاری‌سازی پژوهشگاه نیرو

با توجه به استقبال شرکت‌ها از نخستین رویداد تجاری‌سازی طرح‌های تحقیقاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور، مهلت مشارکت در طرح‌ها تا نیمه بهمن ماه تمدید شد.
تمدید مهلت شرکت در رویداد تجاری‌سازی پژوهشگاه نیرو
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

با توجه به استقبال شرکت‌ها از نخستین رویداد تجاری‌سازی طرح‌های تحقیقاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور، مهلت مشارکت در طرح‌ها تا نیمه بهمن ماه تمدید شد. از این رو پژوهشگاه نیرو برای شرکت‌هایی که تمایل به ساخت و سرمایه‌گذاری بر روی هر یک از این طرح‌ها را دارند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است. تعدادی از این تسهیلات عبارتند:

 *ارائه تسهیلات مالی تا سقف دو هزار میلیون ریال برای محصولاتی که نیاز به طرح و مطالعات تکمیلی دارند.

*ارائه تسهیلات مالی به میزان ۷۰ درصد به سرمایه در گردش لازم برای ساخت و تولید محصول تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای محصولات آماده تجاری‌سازی

*امکان مذاکره جهت سرمایه‌گذاری و واگذاری امتیاز تولید صنعتی محصولات شرکت‌های برق و شرکت‌های توزیع نیروی برق

*امکان انعقاد قرارداد پوشش ریسک به وسیله پژوهشگاه نیرو

شرکت‌ها می‌توانند با بررسی طرح‌های تحقیقاتی مذکور، در صورت علاقه‌مندی به هر یک از این طرح‌ها و تمایل به برگزاری جلسه مذاکره آنلاین با محقق طرح، نام طرح و اطلاعات تماس خود را به ایمیل f.shirmohammadi@utstpark.ir ارسال فرمایند یا در قسمت "ثبت درخواست مذاکره" در سایت به آدرس http://gsit.ir/cic اطلاعات خود را ثبت کنند. علاقمندان همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88220700-021 داخلی ۱۶۷ تماس حاصل فرمایند. 

لینک دانلود بروشور طرح‌ها: http://gsit.ir/wp-content/uploads/2020/11/CIC-BROCHURE.pdf


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.