همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا 8 بهمن برگزار می‌شود

اتاق بازرگانی تهران با همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس و اتاق‌های بازرگانی مشترک، همایشی برای بررسی توسعه روابط اقتصادی با اوراسیا را پیگیری می‌کند که شرکت‌های بخش خصوصی دو طرف نیز می‌توانند در این همایش حضور پیدا کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا 8 بهمن برگزار می‌شود
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۲۷

در این همایش که قرار است با ظرفیت بسیار محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 8 بهمن ماه در سالن همایش‌های رایزن و با ظرفیت بیشتر به صورت مجازی برگزار شود، رئیس اتاق تهران به همراه برخی از مقامات ارشد دولتی از کابینه و روسای سازمان‌های مرتبط، پیرامون تبیین دیپلماسی اقتصادی ایران و کشورهای حوزه اوراسیا به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در این همایش، در ۱۰ پانل تخصصی به موضوعات مرتبط با تجارت ایران و کشورهای اوراسیا پرداخته خواهد شد.

در پانل اول، سفرای کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا حضور یافته و به طرح مسائل مرتبط با نقش دیپلماسی اقتصادی در توسعه مناسبات تجاری ایران و کشورهای این حوزه خواهند پرداخت. همچنین در پانل‌های تخصصی بانک و تعاملات مالی، حمل‌و‌نقل و لجستیک، کشاورزی و صنایع غذایی، ساختمان، انرژی و محیط زیست، معدن و صنایع معدنی، صنعت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و توافق‌نامه تجارت آزاد نمایندگان بخش ‌خصوصی و دولت از ایران و کشورهای منطقه اقتصادی اوراسیا به گفت‌و‌گو و ارائه راهکارها برای بهبود روابط اقتصادی دو طرف خواهند نشست.

علاقمندان برای حضور در این همایش مراتب را حداکثر تا پایان ساعت کاری روز دوشنبه 29 دی ماه از طریق تماس با شماره 88721043، 88725269 و 88227851 به اتاق بازرگانی تهران اعلام کنند. 

 

کنداکتور همایش


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.