تعرفه درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا در نیمه دوم سال 99

شرکت‌های عضو سندیکا می‌توانند با 40 درصد تخفیف از بسته ویژه درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا برخوردار شوند.
تعرفه درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا در نیمه دوم سال 99
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۷/۲۷

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پتروشیمی و سایر نمایشگاه‌های معتبر حوزه برق و انرژی کشور به دلیل موج جدید شیوع بیماری کرونا، به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری آنها به دلیل شرایط غیرقابل پیش‌بینی ناشی از اپیدمی کووید 19 مشخص نیست.

در این شرایط عملاً فعالان صنعت برق فرصت معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود در بستر نمایشگاه‌ها را نخواهند داشت لذا بهره‌مندی هدفمند از ظرفیت‌ رسانه‌های معتبر مکتوب و دیجیتال برای ارائه تصویری روشن و موثر از توانایی‌های شرکت‌ها امری غیرقابل چشم پوشی است. 

از اینرو سندیکای صنعت برق با توجه به مجموعه رسانه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود شامل نشریه ستبران، وب سایت سندیکا، بولتن الکترونیکی رسانا، شبکه اینستاگرام، تلگرام و آپارات، بستر مناسبی برای معرفی شرکت‌های صنعت برق فراهم آورده و با طراحی یک بسته تبلیغاتی ویژه برای نیمه دوم سال 1399 امکان دیده شدن تبلیغات شرکت‌ها را برای بیش از 10 هزار مخاطب صنعت برق فراهم کرده است.

شرکت‌های عضو سندیکا می‌توانند با 40 درصد تخفیف از این بسته ویژه برخوردار شوند. 

بدینوسیله از شرکت‌های عضو دعوت می‌شود جهت استفاده از بسته تبلیغاتی فوق و درج آگهی در نشریه ستبران و رسانه‌های سندیکا، فرم مربوطه را تکمیل و با بخش آگهی‌های روابط عمومی سندیکا (خانم باقرپور-داخلی113) هماهنگ فرمایند.

برای مشاهده و دریافت فرم و جزئیات بسته اینجا را کلیک کنید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.