همکاری سندیکا در ساخت مدارس استان سیستان و بلوچستان

سندیکای صنعت برق ایران و تعدادی از شرکت‌های عضو این تشکل در ساخت و بازسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان مشارکت کردند.
همکاری سندیکا در ساخت مدارس استان سیستان و بلوچستان
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۷/۲۰

سندیکای صنعت برق ایران به عنوان نهاد زیرمجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پیگیری و تعاملات اثرگذار و گسترده‌ای با فعالان اقتصادی حوزه برق و انرژی کشور دارد. این تشکل علاوه بر ماموریت‌ها و وظایف معمول در حوزه دفاع از حقوق مشروع اعضای خود در راستای منافع ملی کشور، تلاش کرده در حوزه مسئولیت اجتماعی تشکل‎های اقتصادی نیز مشارکتی فعال و اثربخش داشته باشد. 

با توجه به عزم جامعه نیکوکاری ابرار برای ساخت مدارس در استان سیستان و بلوچستان و درخواست این جامعه از سندیکا برای مشارکت و همکاری در این اقدام خیرخواهانه، برخی از شرکت‌های سندیکا از جمله شرکت‌های تولیدی رعد، شایان برق هرمز بندرعباس، همیان فن و محورآزمای فارس کمک‌های نقدی به این موضوع اختصاص دادند و این کمک‌ها از کانال سندیکا به حساب جامعه نیکوکاری ابرار واریز شد.

شایان ذکر است سندیکا در سال‌های گذشته نیز با مشارکت اعضای خود، اقداماتی در راستای کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده استان‌های آذربایجان و کرمانشاه و نیز سیل‌زدگان استان لرستان و سیستان و بلوچستان انجام داده است.

گفتنی است سندیکا و تعدادی از شرکت‌های عضو این تشکل، پیش از این نیز در پروژه تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی و چاه‌های فاضلاب روستای دلگان ملافقیر، روستایی از توابع بخش دشتیاری شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان که در جریان سیل زمستان 98 آسیب دیده و تخریب شده بودند، با انجمن حامی مشارکت داشته‌اند. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.