وبینار آموزشی ارتباط مخابراتی بر پایه PLC و سیستم حفاظت از راه دور TPS

وبینار آموزشی « آشنایی با ارتباط مخابراتی بر پایه PLC (Power Line Carrier) و سیستم حفاظت از راه دور TPS» با رویکرد نظارت کارفرمایی 15 و 16 مهرماه از ساعت 12 الی 14 با تدریس مهندس خاقانی برگزار می‌شود.
وبینار آموزشی ارتباط مخابراتی بر پایه PLC و سیستم حفاظت از راه دور TPS
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

با توجه به اینکه ارتقای سطح فنی و اشتراک تجارب علمی و عملی بخش خصوصی و کارفرمایان صنعت برق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از اینرو کمیته اتوماسیون و مخابرات سندیکای صنعت برق ایران درنظر دارد وبینار آموزشی « آشنایی با ارتباط مخابراتی بر پایه PLC (Power Line Carrier) و سیستم حفاظت از راه دور TPS» با رویکرد نظارت کارفرمایی را در تاریخ 15 و 16 مهرماه (روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه)  به مدت 4 ساعت از ساعت 12 الی 14 با تدریس جناب آقای مهندس خاقانی (کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه مخابرات) در بستر فضای مجازی برگزار کند. 

سرفصل‌های دوره شامل« بررسی شبکه های PLC و اجزای آن ، مقایسه انواع PLC های آنالوگ و دیجیتال، بررسی سیستم‌های تله‌پروتکشن و بررسی پارامترهای مربوط به بالا بردن سطح حفاظت، انواع راهکارهای بهینه‌سازی شبکه PLC بمنظور افزایش تعداد کانال و کاهش فرکانس‌های مصرفی» می‌باشد. 

هزینه دوره مبلغ 400 هزار تومان است و با کد تخفیف ارائه شده، 10 درصد از این مبلغ کسر خواهد شد. پس از اتمام دوره گواهینامه شرکت در دوره آموزشی از طرف این سندیکا صادر خواهد شد. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره از طریق لینک زیر اقدام کنند: 

لینک ثبت نام: https://enovent.ir/product/power-line-carrier/

کد تخفیف: plc-10

شایان ذکر است علاقمندان برای توضیحات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66570930 داخلی 131 واحد آموزش و پژوهش تماس حاصل فرمایند. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.