چهره ماندگار حفاظت برق ایران درگذشت

دکتر مجتبی خدرزاده استاد دانشگاه شهید بهشتی (صنعت آب و برق-شهیدعباسپور سابق) و مدیرکل سابق دفتر فنی و مهندسی توزیع توانیر در گذشت.
چهره ماندگار حفاظت برق ایران درگذشت
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

به گزارش برق نیوز. دکتر مجتبی خدرزاده از چهره‌های بنام حوزه حفاظت شبکه‌های برق ایران و استاد دانشگاه شهیدبهشتی (شهیدعباسپور سابق) به دلیل بیماری درگذشت.

کتاب حفاظت سیستم‌های قدرت دکتر مجتبی خدرزاده بعنوان مرجع آموزشی مهندسی برق قدرت در خیلی از دانشگاه‌ها و مراجع آموزشی تدریس میشد. وی دارای بیش از یکصد مقاله علمی پژوهشی بود و ده‌ها سخنرانی کلیدی در حوزه‌های مختلف مهندسی برق در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی ارائه کرد.

خدرزاده که دبیر کمیته حفاظت و اتوماسیون سیستم‌های قدرت کنفرانس‌های بین المللی برق ایران بود توانست ۷ اثر مکتوب علمی و کتاب از خود بر جای گذارد که کتاب ره آورد یک سفر (سفر به ژاپن) آن چاپ شد و در اختیار همه شرکت‌های توزیع کشور قرار گرفت.

وی از سوی آرش کردی مدیرعامل وقت توانیر در مهرماه سال ۹۵ به سمت مدیر کل دفتر فنی و مهندسی توزیع توانیر منصوب شد. خدرزاده از سوی کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت بعنوان چهره ماندگار حفاظت برق ایران معرفی و تقدیر شد.

این استاد برق دانشگاه، راهنمایی ده‌ها دانشجوی دکتری برق و ده‌ها دانشجوی کارسناسی ارشد را عهده دار بود و در چندین پروژه ملی صنعت برق بعنوان ناظر و مشاور علمی حضور داشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.