مجمع عمومی کمیته تخصصی اتوماسیون و مخابرات سندیکا برگزار شد

مجمع عمومی کمیته تخصصی اتوماسیون و مخابرات سندیکای صنعت برق ایران، بیست و نهم بهمن سال جاری با حضور نصف بعلاوه یک نمایندگان شرکت¬های عضو این کمیته در محل سندیکا برگزار شد.
مجمع عمومی کمیته تخصصی اتوماسیون و مخابرات سندیکا برگزار شد
تاریخ : ۱۳۹۸/۱۲/۰۳

مجمع عمومی کمیته تخصصی اتوماسیون و مخابرات سندیکای صنعت برق ایران، بیست و نهم بهمن سال جاری با حضور نصف بعلاوه یک نمایندگان شرکت‌های عضو این کمیته در محل سندیکا برگزار شد. 

در ابتدای این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر درباره مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود و همچنین برگزاری مجدد جلسات کارگروه مخابرات و کارگروه اتوماسیون صنعتی پرداختند. سپس اهم خلاصه عملکرد کمیته طی سال گذشته توسط رییس کمیته ارائه شد و با اتفاق آرا به ‌تصویب رسید.

انجام پروژه نظامنامه تدوین مشخصات فنی و روش اجرائی جامع سیستم‌های اتوماسیون پست‌های فشار قوی با پژوهشگاه نیرو، پیگیری ابلاغ آیین‌نامه شرکت‌های یکپارچه‌ساز از سوی دفتر فنی انتقال شرکت توانیر به برق‌های منطقه‌ای سراسر کشور، اعلام نظر کمیته در خصوص فهرست بهای اتوماسیون و حفاظت و برگزاری جلسات پیاپی کارشناسی با حضور نمایندگان سندیکا در جلسات فهرست بهای شرکت توانیر، برگزاری جلسات مشترک با انجمن‌ها و سندیکاهای همکار نظیر انجمن صنفی شرکت‌های اتوماسیون صنعتی در خصوص همکاری‌های مشترک و برگزاری دوره‌های آموزشی نظیر کاربرد مخابرات در صنعت برق با حضور کارشناسان شرکت‌های عضو محورهای مهم این گزارش بود. 

در ادامه گزارشی از حضور در کنفرانس بین‌المللی سالانه اتوماسیون و حفاظت دانشگاه امیرکبیر که دی ماه 98 با هدف همکاری و تعامل با شرکت توانیر و گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار شد، ارائه و با توجه به عدم رضایت کمیته و شرکت‌های عضو در خصوص میزبانی و برگزاری کنفرانس و نمایشگاه جانبی مغایر با مذاکرات اولیه، به لزوم ایجاد ستاد اجرایی با حضور نمایندگان توانیر، سندیکا و دانشگاه میزبان انجامید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.