آمادگی سندیکا برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان

سندیکا از شرکت‌های عضو دعوت کرده است در صورت علاقمندی در کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان مشارکت کنند.
آمادگی سندیکا برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان
تاریخ : ۱۳۹۸/۱۱/۰۶

وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، متاسفانه تلفات مالی گسترده‌ای برجای گذاشته است. به علت تخریب‌های گسترده منازل و نبود امکانات برای هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان، مشکلات موجود در شرایط بغرنج کنونی برای مردم این استان مضاعف شده است. هموطنان عزیز سیستانی و بلوچستانی در حال حاضر برای کاهش این مشکلات و مصائب، به شدت به حمایت‌های مردمی و داوطلبانه نیازمند هستند. 

سندیکای صنعت برق ایران در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین وظایف انسان‌دوستانه و کاهش آلام هموطنان عزیز آسیب‌دیده، در نظر دارد با همکاری اتاق بازرگانی ایران و شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، نسبت به تهیه کالا و اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان اعم از موکت، پتو، لباس گرم، غذاهای کنسروی، آب معدنی و اقلام پخت‌وپز و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی خطوط انتقال و توزیع در مناطق سیل زده، با حمایت اعضای خیر و نیکوکار خود اقدام کند. 

لذا از شرکت‌های محترم عضو دعوت می‌گردد که در صورت علاقمندی به مشارکت در این اقدام مسئولانه و خداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب سندیکا 2268100726781 (بانک پاسارگاد) و یا شماره شبا IR490570022681000072678101، واریز کرده و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به ساختمان سندیکا به آدرس خیابان فاطمی، سیندخت شمالی، پلاک 15 ارسال کنند. 

همچنین علاقمندان می‎توانند مراتب را با سرکار خانم کاظم‌زاده، مدیر روابط عمومی سندیکا شماره 3-66570930 داخلی 137 هماهنگ فرمایند. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.