نشست تخصصی شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP ویژه بنگاه‌های صنعتی و معدنی برگزار می شود

نشست تخصصی شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP با حضور مدیران ارشد شرکت‌های صنعتی و معدنی به عنوان طرف تقاضا و تولیدکنندگان نرم‌افزارهای بومی بعنوان طرف عرضه طرف برگزار می‌شود.
نشست تخصصی شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP ویژه بنگاه‌های صنعتی و معدنی برگزار می شود
تاریخ : ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صمت با همکاری انجمن شرکت‌های نرم افزاری (آشنا) و با هدف گسترش و ارتقای اثربخشی فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار و بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری نشست تخصصی «شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی ERP» را با حضور مدیران ارشد شرکت‌های صنعتی و معدنی (طرف تقاضا) و تولیدکنندگان نرم‌افزارهای بومی (طرف عرضه) را روز سه‌شنبه 24 دی ماه 98 از ساعت 14:30 لغایت 17:30 در سالن همایش شهید همت ساختمان شهید نادری وزارت صمت برگزار می‌نماید. 

برخی سرفصل هایی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت، شامل «نقش ERP Analytics در شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی»، «آنچه مدیران ارشد قبل از تصمیم گیری، انتخاب و پیاده سازی ERP باید بدانند» و «بهبود تصمیم‌گیری با ERP برای کاهش ریسک‌های اقتصادی» است.

مدیران ارشد شرکت‌های صنعتی، معدنی و تجاری و علاقمندان به حضور در این رویداد؛ می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگان در این نشست از طریق لینک "ثبت نام سمینار ERP" مندرج در سایت انجمن آشنا به نشانی iransoftware.org اقدام کنند. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.