تعریف ساخت داخل و تکمیل جدول درصد و میزان ارزبری تجهیزات

اعضای محترم کمیته‌های سازنده با توجه به اهمیت موضوع تعریف ساخت داخل ، خواهشمند است تا تاریخ 98/09/23 نسبت به ارسال پیشنهادات و نقطه نظرات خود به آدرس دبیرخانه سندیکا اقدام نمایند.
تعریف ساخت داخل و تکمیل جدول درصد و میزان ارزبری تجهیزات
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۱۸

اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان سیم و کابل
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های انتقال نیرو 
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان مقره و بوشینگ 
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان لوازم و تجهیزات جانبی سیستم‌های برق
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان تابلوهای برق 
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان یراق آلات توزیع
اعضای محترم کمیته تخصصی سازندگان یراق آلات انتقال
اعضای محترم کمیته تخصصی ارتینگ و  حفاظت در برابر صاعقه 

با سلام و احترام؛

همانگونه که مستحضرید همکاری‌های همه جانبه‌ای مابین سندیکای صنعت برق ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص تعیین تعریف دقیق و تعمیق ساخت داخل شکل‌ گرفته است. این تلاش‌ها در راستای اجرایی شدن بند 3-الف ماده 4 قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدي و خدماتی کشور و حمایت از کالاي ایرانی" ابلاغی مورخ 98/03/15 ریاست محترم جمهور آغاز شده است. براساس تبصره بند فوق، آیین‌نامه اجرائی مربوطه به روش احراز عمق ساخت داخل توسط وزارت صمت و با همکاری دیگر نهادها و وزارتخانه‌های متولی جهت تصویب به هیات وزیران ارائه خواهد شد. 

از این رو موضوع فوق در جلسه کمیته حمایت از ساخت داخل سندیکا مورخ 98/09/10 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اساس آن مقرر شد پیشنهادات شرکت‌های محترم سازنده عضو درخصوص تعریف مذکور و همچنین اطلاعات مربوطه به درصد ارزبری تجهیزات متناسب با تولیدات هر شرکت و به تفکیک مواد اولیه جمع‌آوری شود.

بی‌شک تعامل فعالانه اعضای محترم در تدوین روش‌ها و سیاست گذاری‌های کلان مربوط به صنعت می‌تواند در بهبود شرایط کسب و کار و انتفاع مؤثر از ظرفیت‌های قانون فوق‌الذکر اثرگذار باشد. لذا از شرکت‌های محترم عضو خواهشمند است، فرم پیوست شده را تکمیل و به همراه سایر نکات پیشنهادی، حداکثر تا تاریخ 98/09/23 به دبیرخانه سندیکا ارسال فرمایند. 

 

فرم پیوست 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.