کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه اجرای بخشنامه جبران نرخ ارز سازمان برنامه

کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه اجرای بخشنامه جبران نرخ ارز سازمان برنامه
کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه اجرای بخشنامه جبران نرخ ارز سازمان برنامه
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۰۲

بخشنامه «نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل» که توسط سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 18 مهر 1397 به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد حاوی نکات متعددی است.

 

سندیکای صنعت برق ایران در نظر دارد با هدف بهره‌برداری دقیق‌تر کارفرمایان، سازندگان و پیمانکاران صنعت از مفاد این بخشنامه، کارگاه آموزشی «‌آشنایی با نحوه اجرای بخشنامه جبران نرخ ارز سازمان برنامه و بودجه» را با محوریت «آشنایی اعضا با این بخشنامه» و همچنین «آشنایی با شاخص‌های سازمان برنامه و بودجه برای اجرا و اعمال در قراردادها»، برگزار کند. 

 

این کارگاه روز دوشنبه 11 آذر 98 ساعت 8:30 الی 12:30 در خانه تشکل¬ها واقع در تهران- خیابان قائم مقام فراهانی- نرسیده به خیابان بهشتی- کوچه میرزاحسنی- پلاک 18- طبقه اول- ساختمان شماره 3 اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد. 

 

شرکت‌های عضو سندیکا جهت حضور در این کارگاه با بررسی اطلاعات تکمیلی دوره که به پیوست می‌باشد، نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن به دبیرخانه سندیکا تا تاریخ 1398/09/10 از طریق شماره فکس 66944967  اقدام فرمایند.

 

هزینه این دوره برای شرکت‌کنندگان عضو  سندیکا 2.000.000 ریال و برای شرکت‌های غیرعضو 3.000.000 ریال است. شایان ذکر است اعضای تشکل‌های عضو شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی، صنفی و حرفه‌ای کشور از تخفیف برخوردار خواهند بود.

 

برای مشاهده فایل پیوست اینجا کلیک کنید. 

 

 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.