استعلام نقطه نظرات اعضا درخصوص پیش‌نویس فهارس بهای رسته نیروی برق

سندیکا از مدیران عامل شرکت‌های سازنده عضو درخواست کرده است نقطه نظرات و قیمت‌های مرتبط با حوزه فعالیت شرکت خود را جهت جمع‌بندی پیش‌نویس فهارس بهای رسته نیروی برق را تا تاریخ 25 آبان به دبیرخانه سندیکا ارسال کنند.
استعلام نقطه نظرات اعضا درخصوص پیش‌نویس فهارس بهای رسته نیروی برق
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۸/۱۸

فهارس بهای واحد پایه رسته نیروی برق با همکاری سازمان برنامه و بودجه، شرکت توانیر، سندیکای صنعت برق ایران و سایر ذینفعان در سه بخش "خطوط هوایی فوق توزیع و انتقال نیروی برق"، "خطوط زمینی فوق توزیع و انتقال نیروی برق" و "پست‌های فوق توزیع و انتقال نیروی برق" در دست تهیه و انتشار است.

با توجه به تجربه اوّل انتشار این بخشنامه مقتضی است ضمن بررسی دقیق شرح ردیف‌ها، نسبت به درج قیمت‌های هر ردیف متناسب با شرایط اقتصادی و واقعیت‌های بازار اقدامات لازم صورت پذیرد. لذا سندیکا از مدیران عامل شرکت‌های سازنده عضو درخواست کرده است نقطه نظرات و قیمت‌های مرتبط با حوزه فعالیت شرکت خود را جهت جمع‌بندی تا تاریخ 25 آبان 98 به دبیرخانه سندیکا ارسال کنند.

شایان ذکر است امکان استعلام اطلاعات درخواستی از جانب شرکت توانیر و یا سازمان برنامه و بودجه بصورت مستقل نیز وجود دارد. از اینرو شرکت‌های عضو می‌توانند جهت هماهنگی و اطمینان از ارائه محتوای صحیح، پاسخ ارسالی مورد نظر به سازمان‌های مذکور را قبلاً با سندیکا مطرح فرمایند.

مشاهده فایل پیوست 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.