تصویب طرح تشکیل کمیسیون انرژی در اتاق بازرگانی اصفهان

نشست اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان با رئیس اتاق بازرگانی این استان، چهاردهم اردیبهشت سال جاری برگزار و طرح تشکیل کمیسیون انرژی در اتاق بازرگانی اصفهان تصویب شد.
تصویب طرح تشکیل کمیسیون انرژی در اتاق بازرگانی اصفهان
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۲۸


نشست اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان با رئیس اتاق بازرگانی این استان، چهاردهم اردیبهشت سال جاری برگزار و طرح تشکیل کمیسیون انرژی در اتاق بازرگانی اصفهان تصویب شد.

در ابتدای این جلسه مهندس صفرنوراله، رئیس هیات مدیره شعبه اصفهان سندیکا ضمن معرفی این تشکل، به برخی از فعالیت‌های شاخص شعبه اصفهان از جمله تشکیل شورای گفتگوی بخش دولت با بخش خصوصی در صنعت برق اصفهان، همکاری با شورای شهر، اتاق بازرگانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تامین اجتماعی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان برای همکاری‌های دوسویه با اتاق آمادگی دارد نموده تا با سینرژی حاصل از این همکاری بتوانیم در پیشبرد اهداف استان گام برداریم، افزود: انرژی برق پایه و مادر صنایع بوده و توسعه این مهم، راهگشای بسیاری از مشکلات صنعت استان خواهد بود که اتاق بازرگانی و سندیکا در این امر در یک مسیر قرار داشته و اهداف مشترک دارند.

در ادامه مهندس مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار هیات مدیره سندیکای برق استان اصفهان تصریح کرد: حضور تشکل‌ها و انجمن‌ها زمینه حضور نخبگان هر بخش را فراهم و جریان دانش و تجربه را به یکدیگر نزدیک می‌سازد .

وی با اشاره به فعالیت مرکز پیمانکاری فرعی (SPX) و کمیته توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری اصفهان (ITDO) در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سندیکای صنعت برق می‌تواند به عنوان معین و همراه این بخش نقش مهمی در سیاست‌گذاری و فعالیت این بخش‌ها داشته باشد .

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از تشکل‌های اقتصادی استان خواست که با همکاری و همراهی اتاق بازرگانی زمینه تحول در اقتصاد شهر را فراهم کنند و افزود: در شرایط رکود تورمی  و نرخ بالای  بیکاری  استان همدلی تشکل ها برای ایجاد تحرک در اقتصاد شهر می‌تواند امیدآفرین باشد .

مهندس گلشیرازی از فعالان صنعت برق خواست که مرکز رشد برق و صنایع الکترونیک در استان اصفهان را با همکاری اتاق بازرگانی راه‌اندازی کنند.

در ادامه جلسه مهندس مسائلی، دبیر سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان ضمن تاکید بر لزوم عملگرایی و تغییر زاویه توجه اتاق از کلان به خرد به ویژه در حوزه خدمات فنی مهندسی و پیمانکاری، از ریاست جدید اتاق بازرگانی اصفهان درخواست کرد که ضمن توجه ویژه به شرکت‌های کوچک و متوسط (SME ها) در اتاق بازرگانی و بازتعریف مفهوم شرکت‌های کوچک و متوسط با توجه به تعدد آنها، نسبت به تشکیل کمیسیون برق و انرژی در اتاق اصفهان در دوره جدید اهتمام ورزیده شود.

وی تاکید کرد:  برق و انرژی از صنایع زیرساختی هستند که بازارهای آن تماماً از طریق ارتباط بخش خصوصی با دولت و شرکت‌های دولتی هدایت و سیاست‌گذاری می‌شود لذا ایجاد این کمیسیون و یا شورا می‌تواند این دسته از اعضای اتاق را بهتر راهبری کند.

همچنین دبیر شعبه اصفهان سندیکا از تشکیل شورای گفتگوی صنعت برق استان بعنوان اولین در کشور خبر داد و از ریاست اتاق بازرگانی درخواست کرد تا موضوعات مطروحه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرتبط با برق را به این شورا اهاله کنند تا بررسی کارشناسی دقیقتری روی آنها اعمال شود.

در پایان این جلسه همچنین بر لزوم توجه و ورود اتاق بازرگانی اصفهان در شورای عالی فنی استان به منظور حمایت از حقوق بخش خصوصی تاکید شد.



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.