در سالن اجلاس سران برگزار شد؛

بزرگترین رویداد صنعت ابزار برق ایران؛ افتتاحیه آروا، ابزار موفقیت

مراسم افتتاحیه کارخانه شرکت آروا ششم خرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان بخش دولتی، خصوصی، سندیکای صنعت برق ایران و همچنین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت آروا در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
بزرگترین رویداد صنعت ابزار برق ایران؛ افتتاحیه آروا، ابزار موفقیت
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

مراسم افتتاحیه کارخانه شرکت آروا ششم خرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان بخش دولتی، خصوصی، سندیکای صنعت برق ایران و همچنین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت آروا در محل سالن اجلاس سران برگزار شد. فروشندگان ابزار، نمایندگان، تعمیرکاران ابزار به همراه رؤسای بانک‌های معتبر، رؤسای اتحادیه و... از دیگر مهمانان حاضر در مراسم بودند. 

به گفته امین مصلایی پور مدیرعامل این شرکت آروا یعنی عقاب، پادشاه آسمان‌ها. عقاب همیشه در اوج پرواز می‌کند و برای اهداف خود در بهترین زمان حمله ور می‌شود. آروا نشان دهنده بلندپروازی مدیر عامل این شرکت است که به اتفاق مدیران و نیروهای متعهد و پرتلاش به شکار موفقیت می روند. از این رو آروا ابزار موفقیت نام گرفت.

آروا به منظور توسعه فعالیت‌های خود و ایجاد مسیرهای پیشرفت و دستیابی به موفقیت های بیشتر پروژه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است. برخی از استراتژی‌هایی که آروا برای سال ۱۴۰۲ خود برنامه‌ریزی کرده، پروژه شروع به کار شرکت خدمات پس از فروش است تا بتواند با کیفیت بهتر، ملزومات خدمات و گارانتی محصولات خود را تأمین کند. 

دومین برنامه آروا در سال جاری ساخت کارخانه جدید و تنوع محصولات داخلی است که محیطی با متراژ ۳۰ هزار متر مربع را با هدف اشتغال‌زایی بیشتر خواهد ساخت. راه اندازی ساختمان اداری جدید با یک هزار متر زمین در ۱۲ طبقه و پروژه راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع با هدف استانداردسازی صنعت ابزار از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهدافی است که برند آروا برای آن‌ها گام برمی‌دارد و موفقیت‌های خود را بیش از پیش رقم خواهد زد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از کتاب "الزامات مراکز مجاز و نمایندگی خدمات پس از فروش" که به اهتمام چند تیم تخصصی شرکت آروا، تدوین شده است، رونمایی شد. 

تصاویر بیشتر این رویداد را اینجا مشاهده کنید

 








امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.